Vakantiepark Club Corsicana

• Onderkomen3,9

3 reviews over Vakantiepark Club Corsicana in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor natuurliefhebbers en watersporters is Club Corsicana een prima plek om vakantie te houden. Sobere, maar wel prettige huisjes staan ruim in een eucalyptusbos, vlakbij een breed zandstrand, waar je naadloos bruin kunt worden.

's Avonds lekker eten in een restaurant met een uitstekende chef, uitzicht op zee, flesje huiswijn erbij, een gigantische sterrenhemel, Ile de Beaute pur sang!

Voor rust ruimte en een mooi stand

Gerard
7-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Club Corsicana is een bestemming om tot rust te komen. De zee en het strand is fantastisch. Voor liefhebbers van watersport is dit ook de juiste plek. Kies wel voor een gerenoveerde bungalow.

Het restaurant is een aanrader.

Door Club Corsicana zou er overigens meer op gewezen moeten worden dat bloot de regel is. Dat is wel zo prettig voor de echte naturisten.

Club Corsicana ligt direct aan zee, met een mooi strand, vlak aflopend, prima voor kinderen. Een(strand)bar met dranken voor redelijke prijzen. Het restaurant heeft een prima kaart ook met redelijke prijzen. De supermarkt heeft een redelijk aanbod, echter wel duur. De bungalows zijn voor een deel aan renovatie toe.

Het onderhoud van het park laat hier en daar te wensen over. Tijdens onze vakantie was er prettige sfeer met veel Duitse gasten. Ondanks het naturistische karakter van het park en het warme weer waren er vrij veel gasten met omslagdoeken en zwemkleding. Wel een beetje jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club Corsicana in San-Nicolao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club Corsicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.