Hotel De La Corniche

2 reviews over Hotel De La Corniche in het Nederlands

Formidable!

Smits
1-11-2016

Schitterende locatie met onvergetelijk uitzicht. Prettig, schoon hotel. Mooie goed uitgeruste kamers met zeezicht. Goed, uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Geweldig restaurant, met iets hogere prijzen. Wanneer je slecht ter been bent, is dit hotel af te raden. Geen lift. overal trappen en zeer steile entree. Al met al een plek om verliefd op te worden.

Echt schitterend uitzicht en leuk hotel

Visser
17-10-2012

Dit heerlijk, rustig gelegen hotel heeft een terras met schitterend uitzicht op bergen en zee! Het ligt in een rustig dorpje in de heuvels boven Bastia, zo'n 30 min rijden. Het franse ontbijt is heerlijk en de kamers netjes. De hoteleigenaar heeft een heel goed restaurant op het plein bij de kerk, op 5 min. lopen. Vanaf het terras is een nog prachtiger uitzicht op heuvels en zee. Zittend onder de platanen zit je er als in een sprookje. Het weggetje naar het hotel is erg stijl.

Gereisd Met partner in juni 2012

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Corniche in San Martino Di Lota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Corniche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.