Camping Sagone

Meer campinginfo

369 reviews over Camping Sagone

• 8Celine02-05-2016

Mooie groene camping

Mooi zwembad, nabij mooi strand met paar leuke restaurantjes. Groene camping met veel bomen. Sanitair niet luxe, werd wel regelmatig schoongemaakt. Grote supermarkt direct bij entree is ideaal. Voor het eerst gekampeerd, leuke vakantie gehad. De Restaurants zijn prima voor gezinnen.

• 8Linda19-08-2015

Schaduw camping

Fijne camping, lekker veel schaduw. Sanitair wordt wel goed schoongehouden overdag maar het is verouderd...achterstalligonderhoud. Veel animatie 's avonds bij de bar/theater. Dat hoor je wel op de camping (tot 23.00 uur) Geen speeltuin voor kinderen (wel luchtkussen water glijbaan voor groot en klein) Zwembad is erg netjes. Super U vooraan de camping is erg handig. (goede slager!) Wij hadden vooraf gereserveerd en dat verliep moeizaam, geen reactie op reservering. En de betaling vooraf konden ze bij aankomst en vertrek slecht terugvinden. Ik zou vooraf niet reserveren. Er was voldoende plek in het hoogseizoen. Strand van Sagone is erg mooi en fijn. Vaak tot 15.00 uur rustig. Heerlijke pizza's in het restaurant op de camping. Slechte WIFI

• 5Dvdh26-07-2015

Nieuw sanitair is een must!!

Mooie plekken en op de bonnefooi is makkelijk te doen. Supermarkt erg handig. Zwembad prima maar nodigt niet uit voor een lang verblijf.. Restaurant slecht! Locatie om stranden te bezoeken is top!! Sanitair blok A was ronduit smerig.. Veel kapot en slechte schoonmaak, blok B zag er beter uit.. Animatie zwak..

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Sofieenwim22-07-2015

Mooie, grote camping.

Zwembad veel te klein voor de camping. Leuke extra's voor de kinderen (waterglijbanen). Schaduwrijk. Supermarkt vlakbij!

• 8Staat v/h sanitair

• 5W03-09-2014

Redelijke camping, prijs/kwaliteit zeer slecht

Camping op goede locatie qua uitvalsbasis naar leuke stranden, stadjes en de bergen. Op de bonnefooi gegaan, we kregen een grote plek waarvan het gras niet was gemaaid en de knieen op sommige plekken naderde. Het sanitair was niet af en werd dagelijks schoongespoten maar niet grondig schoongemaakt. Sanitair was niet goed onderhouden, zaken die stuk waren werden niet gerepareerd. Een keer in restaurant gegeten, wellicht dat we pech hadden die avond want het vlees was mislukt, waarvoor we ook excuses kregen. Al met al vonden we het redelijk voor een franse camping, echter de prijs die wij per nacht betaalden was absurd hoog, de hoogste die wij ooit op een camping betaald hebben (en we hebben wel eens op betere campings gestaan).

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 6mary.castricum09-09-2013

Te rumoerig geworden.

Jammer dat ook deze camping helemaal opgaat in de animatie-dwangneurose. Mensen willen vermaakt worden dus daar gaan we dan ook iedereen mee lastig vallen. Twee jaar geleden was dit nog een heerlijk rustige camping, nu een schreeuwerige kermisattractie met plat vermaak. (een paar uitzonderingen: folklore groep Corsica en een aardig Jazz combootje) Het restaurant is nog steeds heel goed maar helaas ook duurder geworden en vlak naast de animatie hotspot.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Karlijn10-08-2013

Schoon sanitair en veel schaduw

Na een 10 dagen vieze toiletten en douches op andere kleinere basic campings in Corsica, was dit voor ons een welkome afwisseling! Op de bonnefooi hebben we hier in augustus 4 dagen gestaan. Weliswaar massaal en prijzig te noemen (al viel dit reuze mee in verhouding tot de prijzen van andere campings zonder voorzieningen) maar ons was het het waard. Ook het zwembad was netjes en schoon. Meeste kampeerplaatsen met veel bomen/schaduw. Entertainment was niet te nadrukkelijk aanwezig, dus geen overlast van gehad. Prijs kwaliteit van restaurant naast het zwembad was oké. Supermarkt naast de ingang van de camping is erg praktisch. Wat ons betreft een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

• 4Nadia31-07-2013

Mwah

Wij vonden dit eigenlijk niet zo'n leuke camping. We zijn zelfs eerder weggegaan omdat we onze draai hier niet konden vinden. Het sanitair is slecht, de wc's stinken en alles oogt gewoon niet fris. De planten op de kampeerplaatsen zaten vol met witte beestjes. Ook is de camping erg stoffig. Als er een auto langs rijdt kan je maar beter je eten beschermen. Wel vonden we het eten in het restaurant erg lekker en goedkoop.

• 3Staat v/h sanitair

• 7mary.castricum31-08-2011

Rustige camping voor families

Hoewel de kampeerplaats niet bijster vlak te noemen was toch heerlijk gestaan op deze rustige camping. Alles wat je nodig hebt in de Super-U net buiten de poort, hoewel je met de lage prijzen in het camping restaurant vanzelf stopt met koken. Personeel zeer vriendelijk, spreken meest goed Engels. Zelfs met de hoge bezettingsgraad eind juli, begin augustus is de camping rustig te noemen. Het is s' nachts dan ook heerlijk stil, het enige wat je hoort is af en toe een uil! Het dorp is met de fiets goed te bereiken (10 minuten), daar ook voldoende winkels en restaurants. Leuk gemeente strand (bewaakt) en vanuit het haventje mooi snorkelen (octopus, zeekatten, opvallende veel grote vis). Hier komen we zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

• 7H.Dekker30-01-2011

Gerenoveerde camping

Zwembad en restaurant zijn nu klaar, het is mooi geworden. Ook zijn er 2 baden voor de kleintjes en er zijn lig stoelen. In het restaurant kan men voor schappelijke prijzen eten. Tijdens ons verblijf werd gewerkt aan de bar bij het zwembad. Ook is er bij het zwembad een massage mogelijkheid. (profesioneel )

Tevens is er een voetbalkooi, tennisbaan en volleybalveld aangelegd en in juli 2010 in gebruik genomen. Op het camping terrein zijn ook diverse sanitaire voorzieningen gerenoveerd. Ook fijn was supermarkt direct aan weg bij de ingang. ( NL Kranten ) Wij hebben het er prima naar ons zin gehad in Sagone

Familie Dekker SLD - NL

• 7Eetgelegenheden

0 tips over Camping Sagone

1 vraag over Camping Sagone

• Yvonne, 19-01-2017

bereikbaar met caravan?

Zouden we hier (zonder beschadigingen of ongelukken met eigen caravan 4,5 mtr) en bestelbus ervoor kunnen aankomen? Of is de weg vanaf Bastia zodanig bochtig met overhangende rotsen dat deze camping aan deze zijde van het eiland af te raden is? Wie kan ons meer informatie verschaffen hierover en eventueel over de caravanplaatsen op de camping zelf? Alvast bedankt, Yvonne

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig