Camping Sagone

Meer campinginfo

369 reviews over Camping Sagone

• 8Celine02-05-2016

Mooie groene camping

Mooi zwembad, nabij mooi strand met paar leuke restaurantjes. Groene camping met veel bomen. Sanitair niet luxe, werd wel regelmatig schoongemaakt. Grote supermarkt direct bij entree is ideaal. Voor het eerst gekampeerd, leuke vakantie gehad. De Restaurants zijn prima voor gezinnen.

• 8Linda19-08-2015

Schaduw camping

Fijne camping, lekker veel schaduw. Sanitair wordt wel goed schoongehouden overdag maar het is verouderd...achterstalligonderhoud. Veel animatie 's avonds bij de bar/theater. Dat hoor je wel op de camping (tot 23.00 uur) Geen speeltuin voor kinderen (wel luchtkussen water glijbaan voor groot en klein) Zwembad is erg netjes. Super U vooraan de camping is erg handig. (goede slager!) Wij hadden vooraf gereserveerd en dat verliep moeizaam, geen reactie op reservering. En de betaling vooraf konden ze bij aankomst en vertrek slecht terugvinden. Ik zou vooraf niet reserveren. Er was voldoende plek in het hoogseizoen. Strand van Sagone is erg mooi en fijn. Vaak tot 15.00 uur rustig. Heerlijke pizza's in het restaurant op de camping. Slechte WIFI

• 5Dvdh26-07-2015

Nieuw sanitair is een must!!

Mooie plekken en op de bonnefooi is makkelijk te doen. Supermarkt erg handig. Zwembad prima maar nodigt niet uit voor een lang verblijf.. Restaurant slecht! Locatie om stranden te bezoeken is top!! Sanitair blok A was ronduit smerig.. Veel kapot en slechte schoonmaak, blok B zag er beter uit.. Animatie zwak..

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 6mary.castricum09-09-2013

Te rumoerig geworden.

Jammer dat ook deze camping helemaal opgaat in de animatie-dwangneurose. Mensen willen vermaakt worden dus daar gaan we dan ook iedereen mee lastig vallen. Twee jaar geleden was dit nog een heerlijk rustige camping, nu een schreeuwerige kermisattractie met plat vermaak. (een paar uitzonderingen: folklore groep Corsica en een aardig Jazz combootje) Het restaurant is nog steeds heel goed maar helaas ook duurder geworden en vlak naast de animatie hotspot.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Karlijn10-08-2013

Schoon sanitair en veel schaduw

Na een 10 dagen vieze toiletten en douches op andere kleinere basic campings in Corsica, was dit voor ons een welkome afwisseling! Op de bonnefooi hebben we hier in augustus 4 dagen gestaan. Weliswaar massaal en prijzig te noemen (al viel dit reuze mee in verhouding tot de prijzen van andere campings zonder voorzieningen) maar ons was het het waard. Ook het zwembad was netjes en schoon. Meeste kampeerplaatsen met veel bomen/schaduw. Entertainment was niet te nadrukkelijk aanwezig, dus geen overlast van gehad. Prijs kwaliteit van restaurant naast het zwembad was oké. Supermarkt naast de ingang van de camping is erg praktisch. Wat ons betreft een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

• 7mary.castricum31-08-2011

Rustige camping voor families

Hoewel de kampeerplaats niet bijster vlak te noemen was toch heerlijk gestaan op deze rustige camping. Alles wat je nodig hebt in de Super-U net buiten de poort, hoewel je met de lage prijzen in het camping restaurant vanzelf stopt met koken. Personeel zeer vriendelijk, spreken meest goed Engels. Zelfs met de hoge bezettingsgraad eind juli, begin augustus is de camping rustig te noemen. Het is s' nachts dan ook heerlijk stil, het enige wat je hoort is af en toe een uil! Het dorp is met de fiets goed te bereiken (10 minuten), daar ook voldoende winkels en restaurants. Leuk gemeente strand (bewaakt) en vanuit het haventje mooi snorkelen (octopus, zeekatten, opvallende veel grote vis). Hier komen we zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

• 5Robert Struik21-09-2010

Slechte prijs/kwaliteit

Camping dient echt als uitvalsbasis voor mn Piana en Porto. Die richting op paar prachtige stranden, vooral Plage d'Arone een plaatje, maar 45 min rijden. Camping zelf zegt familiecamping te zijn, maar faciliteiten daarvoor echt heel ondermaats. Wel mooi pierebad (nieuw), maar verder heel vies en oud en beperkt baby sanitair. Sanitair uberhaupt geen troef hier. Mobile home is 80 euro/dag en daar krijg je een bouwpakket voor van ca 18m2. Echt mini en matig. Plekken rondom de mobile homes wel groot en prettig. Sagone als stadje is niks, Cargese verderop iets groter/beter. Daar ook prima strandje Peru. Supermarkt bij de ingang is fijn. Buiten de poorten vd camping echter een zeer gevaarlijke weg, dus voor wandelen geen opties. Binnen de zwembadhekken ook heel strenge regels, niet ingesmeerd het bad in, geen boxers, geen drinken of eten, etc. Niet nodig en jammer. Personeel hier ook wel weer stuk vriendelijker dan doorsnee Corsicaan, dus dat wel als plus.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8rolandmarleen06-08-2010

Schaduwrijke familiecamping met zwembad

Camping ligt op 2 km van prachtige stranden. Lekker schaduwrijke camping. Supermarkt voor camping is heel handig. Restaurantje op camping is basic, maar lekker voor eenvoudige maaltijd. Plaatsen zijn over het algemeen mooi. Camping wordt over het algemeen voor 5-7 dagen bezocht. Zwembad is simpel, in de namiddag vol/overvol met terugkerende strandgangers. Camping is aan het vernieuwen (komst van bungalows). Kan identiteit aantasten?

0 tips over Camping Sagone

1 vraag over Camping Sagone

• Yvonne, 19-01-2017

bereikbaar met caravan?

Zouden we hier (zonder beschadigingen of ongelukken met eigen caravan 4,5 mtr) en bestelbus ervoor kunnen aankomen? Of is de weg vanaf Bastia zodanig bochtig met overhangende rotsen dat deze camping aan deze zijde van het eiland af te raden is? Wie kan ons meer informatie verschaffen hierover en eventueel over de caravanplaatsen op de camping zelf? Alvast bedankt, Yvonne

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig