5 reviews over Camping Sagone in het Nederlands

Niet vier sterren waard

Natas4
8-8-2019

Camping met best grote plekken(zelfs voor caravans) en veel schaduw. De plekken zijn afgebakend. De camping heeft vier sterren maar we vonden hem niet vier sterren waard. De toiletten en douches zijn vies. We hebben ook nooit iemand deze zien schoonmaken. De zwembad is prima maar alles omheen is in fases gebouwd(of het lijkt zo)dus er is niet echt een logische verbinding en straalt ook niet de gezelligheid uit. Achter op de camping zijn ook twee nieuw zwembaden gemaakt. Eentje echt enorm met de water tot je knieën?! En andere iets kleiner en wat dieper. In deze worden allerlei activiteiten georganiseerd. Wat handig is dat is super U aan het begin(voor de ingang)van de camping.

Nooit meer

Erik
30-4-2018

Ligging is redelijk, camping is mooi en ruim aangelegd, mooi zwembad. Sanitair is ronduit slecht. Versleten en vies. Wordt een paar keer per dag met tuinslang schoongespoten, verder niks. Lekkende wc potten en kranen. Jammer dat een camping waar naar het lijkt toch wel wat in is geïnvesteerd, het sanitair voor kampeerders zo wordt genegeerd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie, grote camping.

Sofieenwim
22-7-2015

Zwembad veel te klein voor de camping. Leuke extra's voor de kinderen (waterglijbanen). Schaduwrijk. Supermarkt vlakbij!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Sagone voor je op een rij gezet:

Redelijke camping, prijs/kwaliteit zeer slecht

W
3-9-2014

Camping op goede locatie qua uitvalsbasis naar leuke stranden, stadjes en de bergen. Op de bonnefooi gegaan, we kregen een grote plek waarvan het gras niet was gemaaid en de knieen op sommige plekken naderde. Het sanitair was niet af en werd dagelijks schoongespoten maar niet grondig schoongemaakt. Sanitair was niet goed onderhouden, zaken die stuk waren werden niet gerepareerd. Een keer in restaurant gegeten, wellicht dat we pech hadden die avond want het vlees was mislukt, waarvoor we ook excuses kregen. Al met al vonden we het redelijk voor een franse camping, echter de prijs die wij per nacht betaalden was absurd hoog, de hoogste die wij ooit op een camping betaald hebben (en we hebben wel eens op betere campings gestaan).

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gerenoveerde camping

H.Dekker
30-1-2011

Zwembad en restaurant zijn nu klaar, het is mooi geworden. Ook zijn er 2 baden voor de kleintjes en er zijn lig stoelen. In het restaurant kan men voor schappelijke prijzen eten. Tijdens ons verblijf werd gewerkt aan de bar bij het zwembad. Ook is er bij het zwembad een massage mogelijkheid. (profesioneel )

Tevens is er een voetbalkooi, tennisbaan en volleybalveld aangelegd en in juli 2010 in gebruik genomen. Op het camping terrein zijn ook diverse sanitaire voorzieningen gerenoveerd. Ook fijn was supermarkt direct aan weg bij de ingang. ( NL Kranten ) Wij hebben het er prima naar ons zin gehad in Sagone

Familie Dekker SLD - NL

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sagone in Sagone , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sagone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.