Camping Sagone

Camping Sagone
7,9

46 reviews over Camping Sagone in het Nederlands

Anders

Blijf juli-augustus met het gezin

Sébastien
10-8-2018

Vertaalde review

De colo aan de onderkant van de camping is erg gehorig!

De gerechten zijn niet praktisch en niet genoeg. De toiletten verouderen.

De camping is goed in de schaduw. De animaties zijn gevarieerd. De animators zijn aardig.

Dit is niet het geval voor de server en de barman die weigeren om koffie te dienen na 22.30 uur.

Het zwembad is leuk, maar klein in vergelijking met het aantal personen. Leuke nieuwe parasols.

Het nieuwe bovengrondse zwembad is meer voor kinderen.

Uitstekende camping

Fred
8-8-2018

Vertaalde review

Kamperen heel goed, animator aan de top, zeer goede animatie, catering en ober aan de top ook, jammer dat de receptie te wensen over laat

Mooie schaduwrijke camping

Mélanie
7-8-2018

Vertaalde review

Blijf erg leuk .... verschillende zwembaden .. activiteiten en leiders aan de top ... geweldige locatie en schaduwrijke .. camping ideaal gelegen in de zee en de bergen ... super u bij de ingang genial

Sejour

Clotilde
7-8-2018

Vertaalde review

Zeer aangenaam verblijf. Prachtige locatie. Gebrek aan kapstokken in de bungalow. Animatieteam bovenaan.

we verwachtten beter

Yannick
6-8-2018

Vertaalde review

Aangekomen rond 14.30 uur hadden we de verhuur 3 uur later terwijl er tenten gratis waren. wastafels waren over het algemeen niet schoon. meldde een kapotte stoel niet vervangen tijdens het verblijf. Niet genoeg barbecues. geluid tijdens de nacht terwijl de nachtwaker

Vertaalde review

De bungalows waren perfect: airconditioning, netheid, rust. Het park is erg mooi. Intimiteit dankzij de bomen en de ruimte tussen elke locatie

Gym en tennis zijn perfect. Meisjes thuis perfect: leuk en efficiënt.

Perfecte zondagavond, maar vreselijke schuimpartij (pijnlijke muziek en schuim die blijft hangen ...)

Zwembad te klein en vies aan het eind van de dag, gebrek aan ligstoelen. Groot zwak punt naar mijn mening.

De site kondigt de mogelijkheid van zorg aan, maar deze service bestaat niet meer ...

Over het algemeen zeer goede ervaring, een leuk vriendelijk moment. Felicitaties aan het personeel!

Augustus 2018

Philippe
      2-8-2018

Vertaalde review

We hebben een heel goed verblijf gehad op deze camping, alleen een benadeelde toegang tot wifi laat veel te wensen over, geen verbinding is gratis 10 minuten in elke hoek van de camping en een uur om de 12 uur in het restaurant

het ontbreekt aan veel ligbedden bij het zwembad. Maar de toiletten waren altijd schoon en er was altijd papier en zeep, we zullen zeker met plezier terugkeren

Vertaalde review

TB blijft. Voordelen op hoogte en een supermarkt bij de ingang van de camping die het aanbod vergemakkelijkt. Een flat: welkom! erg koud en ver van het niveau van andere diensten (zowel bij aankomst als vertrek), heeft deze mening geen betrekking op de jongste gastvrouwen.

Heel goed verblijf op de camping

B. L
          31-7-2018

Vertaalde review

Leuke camping, stacaravan en de locatie zeer aangepast aan een persoon met beperkte mobiliteit. Alle vriendelijke professionals, hoewel een beetje koud bij de receptie. Pas echter op voor de prijs, het zou daarom geen camping moeten worden die ontoegankelijk is.

Super kamperen

Georgia
            31-7-2018

Vertaalde review

Geweldige camping, die van jaar tot jaar verbetert. Lucie bij de receptie en gastvrij, grappig en attent.

Manon, Claire, Pauline, enz ... die in de bar / restaurant zijn staan ​​altijd voor je klaar en zijn geweldig.

Het entertainment overdag is aan de top, maar het ontbreekt nog steeds aan animatie op een avond. Aan de andere kant zijn de animators geweldig en geweldig met de kinderen (Mini Club, Magda, Genny, Morgane en de Teen Club, Corentin), Tanguy het hoofd van de sport is aan de top! En Olivier ook.

De bungalowplaatsen zijn goed overschaduwd, er is ruimte voor de auto en ze zijn niet op elkaar geplakt.

De faciliteiten zijn goed, tennisbaan, stad stadion, tafeltennistafel, podium voor show, kinderspelen met opblaasbare spellen, nieuw zwembad met glijbaan, en een groot voetbalveld of andere waarmee je een goede vakantie door te brengen.

Ik raad kamperen ten zeerste aan en ga terug met mijn gezin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sagone in Sagone , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sagone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.