Camping Sagone

369 reviews over Camping Sagone

• 2019
    6Natas408-08-2019

Niet vier sterren waard

Camping met best grote plekken(zelfs voor caravans) en veel schaduw. De plekken zijn afgebakend. De camping heeft vier sterren maar we vonden hem niet vier sterren waard. De toiletten en douches zijn vies. We hebben ook nooit iemand deze zien schoonmaken. De zwembad is prima maar alles omheen is in fases gebouwd(of het lijkt zo)dus er is niet echt een logische verbinding en straalt ook niet de gezelligheid uit. Achter op de camping zijn ook twee nieuw zwembaden gemaakt. Eentje echt enorm met de water tot je knieën?! En andere iets kleiner en wat dieper. In deze worden allerlei activiteiten georganiseerd. Wat handig is dat is super U aan het begin(voor de ingang)van de camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Giulia03-08-2019

Sanitaire faciliteiten zijn matig. Gedurende dag wordt het vies op de vloeren, in de wc’s , haren in de wasbak, niet altijd warm water en te weinig afwasplekken

Gereisd in augustus 2019

• 7Giulia03-08-2019

Gereisd in augustus 2019

• 8Iris31-07-2019

Hele fijne camping

Ruim opgezette camping met grote afgebakende kampeerplaatsen veelal met schaduw. Een verouderd toilet gebouw, en een nieuwer toiletgebouw. Weinig afwas mogelijkheden, daar waar het erg druk is dus wij hebben dat steeds op onze eigen plek gedaan. Super U zit voor de camping, ideaal voor alle boodschappen. De camping beschikt over 3 zwembaden, niet bijzonder verder wel goed. Bij 1 zwembad weinig schaduw. Eten is prima, wij hadden echter wel een pizza die was aangebrand. De camping zit op 5 min rijden van het strand waar mooie en rustige baaitjes zijn en waar je goed kunt snorkelen. Er loopt een “wilde” hond rond op de camping, doet geen vlieg kwaad maar gaat in de nacht opzoek naar vlees in de vuilniszakken dus die zijn in de ochtend kapot.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 4Erik30-04-2018

Nooit meer

Ligging is redelijk, camping is mooi en ruim aangelegd, mooi zwembad. Sanitair is ronduit slecht. Versleten en vies. Wordt een paar keer per dag met tuinslang schoongespoten, verder niks. Lekkende wc potten en kranen. Jammer dat een camping waar naar het lijkt toch wel wat in is geïnvesteerd, het sanitair voor kampeerders zo wordt genegeerd.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

4Broeksma22-05-2017

Valt tegen!

De info op het kantoor was op zich prima, niet bijster enthousiast maar ok. Koud douche water en een sterk verouderd sanitair niet schoon ook. Alleen de vloer wordt gedaan zo lijkt het wel. Deels open en net een wildernis niet verzorgd of zo. Chemisch toilet legen daar waar ook de campers legen en spoelen met dezelfde slang als waar de camper weer van 'schoon 'drinkwater worden voorzien. Hopeloos ouderwets en zeer on hygiënisch! Wil je Wifi dan betaal je 8 euro per dag de eerste 10 min. gratis het werkt gewoon niet. Bijna overal is dat gratis hier vragen ze de hoofdprijs. Dan de ligging 2 1/2 km van het strand en ver van alles wat mooi is. Ajaccio ligt op een uur de Cargèse idem en daarna komt Piana en de Calanches Porto en voor je bij de kloof bent om te wandelen ben je bijna 2 uur verder. Gelukkig is het voorjaar. Ook naar Evise en de Radhule waterval is dik een uur rijden! Ze doen voorkomen alsof ze midden in de natuur liggen. Helaas! Dan mogen blijkbaar Fransen hun rotzooi op stoken wanneer het hun uitkomt. En zo kun je elke dag in een dikke rookwalm zitten. Vreemd dit zeker met het grote brandgevaar op het eiland. BBQ -en is n.l verboden bij de tent. Niet erg dat snap ik. Maar zo 'fikkie' stoken, dat gaat er bij ons niet in.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Nele17-05-2016

Resort naam niet waardig

Ligging is wel ideaal om uitstapjes te maken, je moet wel houden van bergen...bochten waar geen einde aan komt, maar je wordt wel beloond met prachtige uitzichten! Dit camping dan, ziet er niet verzorgd uit. Rommelig groen wordt niet onderhouden, ik zou hier niet graag kamperen met caravan. Ons huisje was proper vanbinen maar vanbuiten was wat anders..., ik vind dit een prachtig eiland maar met een eigen caravan blijf je beter aan de oostkust. Heel gevaarlijke chauffeurs hier...

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016