Camping Sagone

24 reviews over Camping Sagone in het Nederlands

Nooit meer

Erik
30-4-2018

Ligging is redelijk, camping is mooi en ruim aangelegd, mooi zwembad. Sanitair is ronduit slecht. Versleten en vies. Wordt een paar keer per dag met tuinslang schoongespoten, verder niks. Lekkende wc potten en kranen. Jammer dat een camping waar naar het lijkt toch wel wat in is geïnvesteerd, het sanitair voor kampeerders zo wordt genegeerd.

Valt tegen!

Broeksma
22-5-2017

De info op het kantoor was op zich prima, niet bijster enthousiast maar ok.

Koud douche water en een sterk verouderd sanitair niet schoon ook. Alleen de vloer wordt gedaan zo lijkt het wel. Deels open en net een wildernis niet verzorgd of zo. Chemisch toilet legen daar waar ook de campers legen en spoelen met dezelfde slang als waar de camper weer van 'schoon 'drinkwater worden voorzien. Hopeloos ouderwets en zeer on hygiënisch! Wil je Wifi dan betaal je 8 euro per dag de eerste 10 min. gratis het werkt gewoon niet. Bijna overal is dat gratis hier vragen ze de hoofdprijs. Dan de ligging 2 1/2 km van het strand en ver van alles wat mooi is. Ajaccio ligt op een uur de Cargèse idem en daarna komt Piana en de Calanches Porto en voor je bij de kloof bent om te wandelen ben je bijna 2 uur verder. Gelukkig is het voorjaar. Ook naar Evise en de Radhule waterval is dik een uur rijden! Ze doen voorkomen alsof ze midden in de natuur liggen. Helaas! Dan mogen blijkbaar Fransen hun rotzooi op stoken wanneer het hun uitkomt. En zo kun je elke dag in een dikke rookwalm zitten. Vreemd dit zeker met het grote brandgevaar op het eiland. BBQ -en is n.l verboden bij de tent. Niet erg dat snap ik. Maar zo 'fikkie' stoken, dat gaat er bij ons niet in.

Oude reviews (archief)

Resort naam niet waardig

Nele
17-5-2016

Ligging is wel ideaal om uitstapjes te maken, je moet wel houden van bergen...bochten waar geen einde aan komt, maar je wordt wel beloond met prachtige uitzichten! Dit camping dan, ziet er niet verzorgd uit. Rommelig groen wordt niet onderhouden, ik zou hier niet graag kamperen met caravan. Ons huisje was proper vanbinen maar vanbuiten was wat anders..., ik vind dit een prachtig eiland maar met een eigen caravan blijf je beter aan de oostkust. Heel gevaarlijke chauffeurs hier...

Mooie groene camping

Celine
2-5-2016

Mooi zwembad, nabij mooi strand met paar leuke restaurantjes. Groene camping met veel bomen. Sanitair niet luxe, werd wel regelmatig schoongemaakt. Grote supermarkt direct bij entree is ideaal.

Voor het eerst gekampeerd, leuke vakantie gehad. De Restaurants zijn prima voor gezinnen.

Schaduw camping

Linda
19-8-2015

Fijne camping, lekker veel schaduw.

Sanitair wordt wel goed schoongehouden overdag maar het is verouderd...achterstalligonderhoud.

Veel animatie 's avonds bij de bar/theater. Dat hoor je wel op de camping (tot 23.00 uur)

Geen speeltuin voor kinderen (wel luchtkussen water glijbaan voor groot en klein)

Zwembad is erg netjes. Super U vooraan de camping is erg handig. (goede slager!)

Wij hadden vooraf gereserveerd en dat verliep moeizaam, geen reactie op reservering. En de betaling vooraf konden ze bij aankomst en vertrek slecht terugvinden. Ik zou vooraf niet reserveren. Er was voldoende plek in het hoogseizoen.

Strand van Sagone is erg mooi en fijn. Vaak tot 15.00 uur rustig.

Heerlijke pizza's in het restaurant op de camping.

Slechte WIFI

Nieuw sanitair is een must!!

Dvdh
26-7-2015

Mooie plekken en op de bonnefooi is makkelijk te doen. Supermarkt erg handig. Zwembad prima maar nodigt niet uit voor een lang verblijf.. Restaurant slecht! Locatie om stranden te bezoeken is top!! Sanitair blok A was ronduit smerig.. Veel kapot en slechte schoonmaak, blok B zag er beter uit.. Animatie zwak..

Mooie, grote camping.

Sofieenwim
22-7-2015

Zwembad veel te klein voor de camping. Leuke extra's voor de kinderen (waterglijbanen). Schaduwrijk. Supermarkt vlakbij!

Camping op goede locatie qua uitvalsbasis naar leuke stranden, stadjes en de bergen. Op de bonnefooi gegaan, we kregen een grote plek waarvan het gras niet was gemaaid en de knieen op sommige plekken naderde. Het sanitair was niet af en werd dagelijks schoongespoten maar niet grondig schoongemaakt. Sanitair was niet goed onderhouden, zaken die stuk waren werden niet gerepareerd. Een keer in restaurant gegeten, wellicht dat we pech hadden die avond want het vlees was mislukt, waarvoor we ook excuses kregen.

Al met al vonden we het redelijk voor een franse camping, echter de prijs die wij per nacht betaalden was absurd hoog, de hoogste die wij ooit op een camping betaald hebben (en we hebben wel eens op betere campings gestaan).

Te rumoerig geworden.

mary.castricum
9-9-2013

Jammer dat ook deze camping helemaal opgaat in de animatie-dwangneurose. Mensen willen vermaakt worden dus daar gaan we dan ook iedereen mee lastig vallen. Twee jaar geleden was dit nog een heerlijk rustige camping, nu een schreeuwerige kermisattractie met plat vermaak. (een paar uitzonderingen: folklore groep Corsica en een aardig Jazz combootje) Het restaurant is nog steeds heel goed maar helaas ook duurder geworden en vlak naast de animatie hotspot.

Schoon sanitair en veel schaduw

Karlijn
10-8-2013

Na een 10 dagen vieze toiletten en douches op andere kleinere basic campings in Corsica, was dit voor ons een welkome afwisseling! Op de bonnefooi hebben we hier in augustus 4 dagen gestaan.

Weliswaar massaal en prijzig te noemen (al viel dit reuze mee in verhouding tot de prijzen van andere campings zonder voorzieningen) maar ons was het het waard. Ook het zwembad was netjes en schoon.

Meeste kampeerplaatsen met veel bomen/schaduw.

Entertainment was niet te nadrukkelijk aanwezig, dus geen overlast van gehad. Prijs kwaliteit van restaurant naast het zwembad was oké. Supermarkt naast de ingang van de camping is erg praktisch.

Wat ons betreft een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sagone in Sagone , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sagone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sagone scoort een 7.8 uit 10 op basis van 210 reviews.