Camping Tikiti

15-8-2018

Bijzonder ingerichte camping

henk hoekstra,
26-8-2017

Op deze camping één nachtje gestaan. We stonden op een mierenhoop en daar zat de camping vol mee. Hierom na één nacht weer vertrokken. Camping gedeelte zit achterop het terrein, plekken met uitzicht op zee. Verder rare weggetjes waar plaatsen aan zaten. Niet echt sfeervol wat ons betreft. Badmeester maakt onderscheid mbt dragen van duikbril, geen prettige sfeer bij het (mooie) zwembad.

Prachtige camping

leozeelenberg
13-7-2015

Hier is veel aandacht besteed aan de vormgeving met sanitair in mexicaanse stijl (van buiten) en veel bloeiende struiken. We waren half juni en hadden een heel veld voor onszelf met uitzicht op de bergen. Zeer rustig strand met fijn grint aan de overkant van de weg. Een camping om een tijdje te blijven ware het niet dat ze zelf geen info hebben over wat er te doen is in de omgeving. Vriendelijke mensen ook.

wat een grote teleurstelling

A v Lier
11-5-2015

in het voorseizoen, 5 mei met camper. twee kinderen.

sanitair is nog in 'winterslaap' (twee wc's bruikbaar waarvan 1 met deur, en 1 wastafel beschikbaar). zwembad gaat ergens in juni open, geen speeltuin (plastik baby huisje) restaurant gesloten. om 4 uur 's-nachts wordt door opa (geweldige kerel) de weg gebezemd, overdag elke dag het veld van bladeren geharkt. sanitair ligt wel vol bladeren, takken, spinnen enz. wordt dus niet gepoetst. douche is zo vervuild dat je er nooit schoner uit kunt komen, natuurlijk ook zonder deuren en alleen koud water... zeer jammer om dan nog alleen om te staan €44- te moeten betalen. enige mooie is grote terrein en omgeving. strandje is openbaar aan overkant weg. wat is deze camping tegen gevallen ondanks alle recensies en faciliteiten aangegeven in boeken. we hebben veel betere voor veel minder gehad in Corsica, met verwarmd zwembad geopend op 28 april.

oftewel, voorseizoen, rij aub verder. hoogseizoen geen idee.

prima camping

marcella cuppers
25-6-2012

Wij wilden naar camping Colomba in Propriano. Daar gillend weggelopen. Niets was in orde. Alles was vies. Dus naar camping Tkiti. Prima camping, schiiterend uitzicht over de zee en de bergen. Vriendelijke ontvangst, sanitair eenvoudig maar werd schoongemaakt. Dat hebben wij op Corsica wel anders gezien. Het zwembad is perfect, streng maar wij vonden dat uitstekend. Prima tentcamping. Zeker om terug te gaan.

mooi

janneke
3-2-2012

niet eens met onderstaand. Leuk complex Eenvoudige bungalows maar prachtige ligging

geen Tikiti meer

Fam Hassairi
12-8-2011

We belden onderweg op dat we later aan kwamen dan 18:00 uur ,er werd onvriendelijk opgenomen en geen woord engels gesproken

Het is slecht onderhouden en bij het zwembad waren ze ook onvriendelijk vooral tegen de kinderen.Het was maar goed dat we de 2 de week nog een andere camping hadden geboekt.

onze vakantie is hier goed meegevallen!

fam. corneillie
6-8-2011

Wij (2 ouders, 2 tieners) hebben in juli 15 dagen op deze camping doorgebracht (met eigen caravan). Het is ons goed bevallen: ruime plaatsen zelf te kiezen, nieuw zwembad (maar niet echt voor spelende kinderen), sanitair verouderd maar werd dagelijks schoongemaakt, restaurant geen topkeuken maar voldoende mogelijkheden in het stadje, geen lawaai van animatie e.d. 's avonds. Brood kan besteld worden. Prachtig zicht op de baai en het binnenland!

nooit meer

robben
19-6-2011

onvriendelijk bij de receptie, heuvelachtige pleken wening schaduw geulen gaten in de weg oppassen voor beschadeging van je auto carvan.

Sanitair zeer slecht koude douch.

Na 1 overnachting snel weg gegaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tikiti in Propriano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tikiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.