Appartement Residence Marina Di Fiori

AppartementWeer vandaag27°16°
Appartement Residence Marina Di Fiori

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Marina Di Fiori voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Residence Marina Di Fiori in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtig uitzicht!

Ton
25-6-2014

Dit is een zeer verzorgd complex met een prachtige tuin om het complex. Maar die tuin is niet ingericht om in te verblijven, dus je zit meestal op je balkon. En het uitzicht is dan overweldigend mooi, vooral 's avonds als je elke keer weer van de ondergaande zon kunt genieten.

De inrichting is zeer sober, de bedden en badkamer zijn prima.

In de keuken is wel bestek borden e..d. aanwezig, maar verder niets. Geen zoutvaatje of iets anders, je moet alles kopen als je al een keer zelf wilt koken.

Er is een kookplaat en een magnetron met gril, maar broodjes bakken gaat dus niet.

Naar de bakker lopen is ongeveer 800 tot 100 meter.

Huur lakens/ handdoeken e.d is kostbaar.

Er is een zeer bescheiden receptie, waar weinig info te halen is.

WIFI alleen bij deze receptie!

Mooie ligging en ruim appartement

G.Hoogeboom
21-9-2010

Prachtig uitzicht over de baai met mooie zonsondergangen. Ruim balkon. Helaas de eerste dag door een gammel plastic stoeltje gezakt en heel veel last van mieren in de douche, kledingkast en keuken. 1 rol wc papier krijg je, het overige moet je kopen in de supermarkt!! Wij hebben helaas niks gemerkt van die aardige eigenaren.

Mooi Appartementencomplex

B. Knubben
29-8-2010

Mooie ruime appartementen met groot balkon dat een prachtig uitzicht over de baai biedt. Rondom ziet het er allemaal netjes en goed verzorgd uit met een mooie tuin die perfect onderhouden wordt. Met de privé parkeerplaats is de parkeergelegenheid ook perfect.

De inrichting van de appartementen is vrij eenvoudig, verwacht dus geen luxe. De keukenuitrusting is wel ruim voldoende; alles is voorhanden. Zelfs vriesvakje in koelkast!

Enkele minpuntjes:

Toiletruimte is niet aan buitenmuur en wordt daardoor erg warm.

De straat waaraan het complex ligt, is een beetje smoezelig met een soort van vreemd woonwagenkampje (of is het een wel erge basic camping?) en veel rommel in de berm en op enkele percelen (sloopauto's).

fantatisch uitzicht

Adriaan
21-5-2010

mooi complex tegen steile helling, moeilijk voor mensen die slecht ter been zijn. Ruim genoeg maar zeer sober ingericht. voor kinderern was er niets, mochten zelfs niet op het gras spelen.... Verder was het niet goed schoon, integendeel. De bedden waren comfortabel. vriendelijke eigenaars, we kregen zonder probleem een kacheltje voor s avonds. strand is lekker dichtbij en dorp is snel te bereiken.

we hebben een fijne vakantie gehad.

Fantastisch uitzicht!

S. Mulder
14-9-2009

Mooi appartement. Veel ruimte, zeer ruim balcon. De zee voor je, daarachter de bergen en elke avond een prachtige zonsondergang, een plaatje! De inrichting is eenvoudig maar netjes en schoon. Wij vonden het een zeer geschikt onderkomen. Strand heel dichtbij, goed te lopen. Voor wat meer privacy kun je ook vlakbij met de auto prachtige stranden vinden.

Geweldige plek,wat een uitzicht.

Henk Kiewik
23-7-2009

Dit complex hebben we nu al twee keer geboekt.

Zeer,zeer verzorgd,vriendelijke beheerders,Een fantastisch !!! uitzicht vanaf het grote balkon.Op loopafstand van Propriano.Ideaal om van hieruit allerlei routes te rijden.

Vanuit het complex een stukje naar links(1 km) heb je geweldige stranden

Mooi appartement, prachtige ligging

Makelaar
25-6-2009

Keurig net appartement met een prachtige ligging. Aardige beheerders. Bijkomende kosten lopen best op.Huur handdoekenpakket wel duur. € 4,00 voor 4 handdoeken en daar moet je het de hele week mee doen. Overige bijkomende kosten zijn evt. bedlinnen (€ 20,00) en eindschoonmaak (€ 40,00) en toeristenbelasting (0,50 pppd). Verder geen faciliteiten in appartementencomplex. Ligt aan het strand (via klein paadje te bereiken). In propriano zijn veel restaurants en het is een gezellig stadje met een leuke haven. Propriano ligt op ong. 10-15 minuten lopen vanaf het appartement.

Leuk complex met perfecte ligging!

Leonie
23-1-2009

Marina di Fiori is een erg leuk complex met een heerlijk strand. Binnen enkele minuten zit je ook in Propriano - gezellig!! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

mooi gelegen, inrichting sober

H. Meeuwsen
22-9-2008

mooie ligging, prachtig uitzicht en op loopafstand van Propriano. Prima uitvalsbasis om Zuid Corsica te verkennen. Appartementen zijn heel gehorig en de inrichting is erg sober en eigenlijk niet meer van deze tijd. Mooie tuin die goed wordt onderhouden

tjallien
11-9-2008

prachtig uitzicht maar de 800 meter naar de stad zoals in de reisbrochure stond was niet helemaal waar.

heel slecht bed en sobere inrichting.

heel warm geen airco. Mooi terras en als er een paar fijne stoelen hadden gestaan was het helemaal mooi geweest.

Lekker gegeten bij Oasis aan het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Marina Di Fiori in Propriano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Marina Di Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Marina Di Fiori scoort een 8.04 uit 10 op basis van 22 reviews.