Hotel Le Claridge

Kleine hotelsWeer vandaag26°14°
Hotel Le Claridge
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Claridge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Claridge in het Nederlands

Net hotel met matig ontbijt

Rien
28-5-2010

Hotel ziet er redelijk nieuw uit. Kamers zijn schoon en badkamer voldoet. Ontbijt is wat aan de magere kant. Overige maaltijden worden niet geserveerd. Eigen parkeerruimte aanwezig. Hotelreceptie is beperkt bezet en men moet in de avond met een pincode naar binnen.

Uitzicht vanaf de hotelkamer is niet wat je noemt, maar je zit wel vlak aan het centrum.

Ze moeten oppassn

Van Unen
19-9-2009

Het hotel heeft een prima ligging. Ligt namelijk nabij het centrum van Propiano. De directe omgeving van het hotel is echter niet fraai. Vanaf het balkon uitzicht op parkeerplaatsen van het hotel!

De grootte van de kamer is prima. Overige aspecten van de kamer scoren minder. De airco is extreem koud en de douche is klein. Verder heeft de kamer een beetje smoezelige uitstraling.

Opvallend vonden we dat het hotelpersoneel vaak een sigaret opstak.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Claridge in Propriano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Claridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.