KinderhotelWeer vandaag25°14°

11 reviews over Hotel Arena Bianca in het Nederlands

goed tot zeer goed

gent
14-8-2018

Wat betreft ligging kan het niet beter pal aan het ( privé) strand , waar je dan ook zoals in brochure vermeld 1 x week een zee-excursie kan aanvangen .op wandelafstand 10min van haven en gezellig stadje , dus juist buiten de "drukte ". Personeel zéér professioneel en behulpzaam maar zoals veel in Frankrijk is een mondje Frans praten zeker aan te raden. Geen "stijf " gedoe is dan ook een club maar met nodige gereserveerdheid was voor ons de 1ste x in een club en hier zeker voor herhaling vatbaar .eten in buffetvorm maar zeker veel afwisseling ...en wordt steeds aangevuld , dus wat later eten is nog steeds even veel keuze . Voor wie wil is er na 17u wel altijd iets te doen door het animatieteam.. Veel materiaal gratis aan receptie te verkrijgen ook voor kleinere kinderen . Wat iets is tegengevallen waren de kamers , (zonder balkon ) wat toch een betere keuze zou geweest zijn en aan de voorzijde van het hotel wat s' morgens wat lawaai ( leveringen e.d.) met zich meebracht , kamer op zich vrij klein en geen of weinig opberg mogelijkheid ...tegenvaller was de badkamer waar de douche echt wel beperkt was , hoeft geen danszaal te zijn maar 2 personen konden tezelfdertijd niet in de badkamer ...weet niet of dit voor alle kamertypes is .Gezien de hitte zou een airco geen overbodige luxe zijn , maar dit is een miss een hotelstandpunt want met uitz van de strandkamers was er nergens airco ook niet voor personeel aan receptie.prijs / kwaliteit correct . en goede uitvalbasis voor Zuid - Corsica te ontdekken .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie

RJ
25-9-2016

Arena Bianca is een eenvoudig, goed onderhouden, gedeeltelijk gemoderniseerd hotel. Iedere avond heerlijk eten, wat dagelijks wordt afgewisseld. Het hotel ligt in een leuk havenstadje.

Mooie plek

Jan
22-9-2014

Hotel Arena Bianca is een vriendelijk, schoon en prachtig gelegen hotel en vooral de kamers aan het strand zijn mooi. Over het algemeen is het eten heel goed. Zo goed dat we elke avond in het hotel gegeten hebben. De schoonmakers werken hard en er wordt goed onderhoud gepleegd.

De plaats Propriano is gezellig met leuke restaurants.

Gereisd Met partner in juni 2014

Prachtig hotel

PM
7-9-2014

Het is een hotel dat op loopafstand van het centrum van Propriano ligt (10 min lopen) en direct aan het strand. Hotel is netjes, prima kamer, goed bed, ruime douche en ook het eten op halfpension-basis is prima. Water en wijn (rood en rose) zijn hierbij inbegrepen, en je kun je naar eigen wens en hoeveelheid nemen. Kortom, het is een prima hotel om vanuit deze plaats het zuiden van Corsica te verkennen. Enige minpunt is dat ze mn gericht zijn op franstalige mensen. Alle informatie is in het Frans en het personeel kan eigenlijk weinig tot geen engels. (op de barman na) Dit zou nog wel een verbeterpunt zijn.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig hotel

Kempe
14-7-2013

Net terug van een vakantie in Hotel Arena Bianca. We werden vriendelijk ontvangen en ook de rest van de vakantie was het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt prachtig aan het strand. Kamers zijn voor een wat langer verblijf aan de kleine kant, maar alles schoon en goed verzorgd. Ook prima buffet. Voor een week zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig plekje met geweldig uitzicht

Marjan en Coen
12-9-2011

Een fijn, schoon en niet te duur hotel. De kamers aan het strand zijn in 1 woord geweldig. Wel zijn er nogal wat trappen, voor ons echter geen probleem. Het eten is de ene dag beter als de andere, maar wij hebben er altijd iets van onze gading uit kunnen halen. Personeel spreekt heel klein beetje Engels en uitleg over het eiland en de excursies zijn echter in het Frans. Dat is jammer. Propriana is een leuk stadje en bijna mugvrij in tegenstelling tot de andere kant van het eiland.

Gereisd Met partner in Sat Jun 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

herhaling waard

F.M. Vijn
3-10-2009

Ik ben er vorige week met mijn vrouw geweest; wij hebben het best naar onze zin gehad; fraaie locatie, pal aan het strand; wij hadden gekozen voor een kamer met balcon met zicht op zee en daar hebben wij geen spijt van gehad; eten en drinken zeer goed en overvloedig; vriendelijk en behulpzaam personeel; kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in september 2009

goed middenklassehotel

Y. Wijbrands
21-6-2009

Op 10 minuten loopafstand van druk maar gezellig Propriano ligt Hotel Arena Bianca zowat op het (eigen) strand aan een prachtige baai. Vriendelijke bediening, gewoon goed en gevarieerd eten (buffet) met gratis wijn en water. Kamers zijn o.k. Prima hotel. Wel bijzonder: overdag bijna geheel uitgestorven (en dus niets te beleven) omdat dan nagenoeg alle gasten weg zijn (om het eiland te verkennen e.d.). Voordeel hiervan: je hebt het strand zowat voor jezelf alleen. Nadeel: buiten etenstijden niets te krijgen. Nog 1 minpuntje: geen enkele parasol te vinden dus nergens schaduw op of rond het strand.

Gereisd Met partner in juni 2009

Leuk hotel!

Leonie
23-1-2009

Wij zijn afgelopen zomer naar Arena Bianca geweest en het hotel is sinds 2007 gerenoveerd. Erg opgeknapt en het zag er mooi uit! Heerlijk vlakbij het strand en je zit vlakbij Propriano!

Gereisd Met partner in augustus 2008
2006

Kamers zijn redelijk, verder een gezellig modern complex

8-11-2006

Kamers zijn redelijk, verder een gezellig modern complex. Kindvriendelijk met een eigen strandje waar je prettig kan relaxen. Goede prijs/kwaliteits verhouding met goed eten.

Gereisd Met partner in juni 2006

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena Bianca in Propriano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.