Géén boekingskosten

Camping Sole E Vista

FrankrijkCorsicaPorto

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sole E Vista voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 33 reviews

Meer camping info

33 Reviews over Sole E Vista

• 7Kristel07-08-2022

Prima locatie

Erg mooie locatie, maar pittige terrassencamping. We verbleven in een prima huisje dichtbij het zwembad. Campingplekken waren vrijwel allemaal zeer schaduwrijk , sanitair zag er redelijk goed uit. Minpunt vonden wij dat we er ‘s middags geen drankje konden doen op het terras van het restaurant bij het zwembad (met fantastisch uitzicht ) , geen wijntje of biertje te krijgen tussen 4 en 7 . Beetje vreemd ! Een medewerker liet vallen door gebrek aan personeel… geen apéro dus. 😟
    Heerlijke pizza’s om af te halen !
    Prettig zwembad met schaduwdoeken boven de bedjes . Goed bedacht ! Kleine supermarkt onderaan de camping met uitstekende verse slager. Porto zelf erg gemoedelijk sfeertje en erg goed eten ! Strandjes even rijden met auto maar is ook prachtig rijden daar. Voor kleine kinderen is zwembad leuk. Maar verder op camping zelf geen vertier gezien

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7EJ vK01-08-2022

Prachtig gebied, redelijke camping

Pluspunten: De omgeving is prachtig (Piana, Scandola). Het zwembad is mooi (maar kleiner dan op de foto). Het restaurant is goed, vriendelijke bediening, goede kaart en prima prijzen. Minpunten: camping is heel steil met veel kleine terrassen/plateautjes die erg vol worden geplaatst; dat geeft een volle en rommelige indruk. Sanitair is redelijk. Geen koelkast te huur; alleen een 'kluisje' in een gezamenlijke koelkast bij sanitair. Verblijf was bovengemiddeld duur.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Mayke09-10-2021

Mooie camping.

Deze camping kan ik iedereen aanbevelen! Alles is hier goed geregeld. Het was weer top.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Rennen02-08-2020

Origineel verblijf, leuke camping, mooie plek

We huurden een verblijf met eigen sanitair deze zomer ivm corona. Via een trap kwam je bij de keuken en badkamer en met een andere trap kwam je bij de 3 aparte slaaptentjes met terras. Bijzonder origineel! We hebben veel beneden gezeten (uitzicht op de Middellandse zee) en in de avond op het terras boven. Camping is natuurlijk ingericht (deze zomer was het overal rustiger, denken wij) zwembad was heerlijk en ligt prachtig! Schoonmaak en onderhoud in verblijf beperkt, kan beter. Klantvriendelijkheid en administratie kan beter. Spar is op loopafstand, terug wel klimmen door terrascamping. Strand is een half uurtje lopen.

• 3Suzanne15-08-2019

Niet voor herhaling

Wij waren hier met onze vouwwagen met 2 kinderen. Positieve punten; omgeving, ligging en prachtige zwembad met uitzicht over de baai van Porto. Toch niet aan te raden de camping wordt overvol gestouwd en die capaciteit is er gewoonweg niet qua sanitair. Geen bril en geen papier wc. De urinoirs stroomden over en de schoonmaak was te slecht. Toen wij de medewerkers op aan spraken werd er gezegd dat mensen vies waren en hier niets tegen te doen viel. Ook snoeiden ze iedere dag om 8 uur met kettingzagen de bomen hierdoor verloren wij schaduw en privacy. Dit kan ook buiten het hoogseizoen lijkt me. Dichtstbijzijnde prachtige zandstrand min 40 min rijden.

Er wordt de hele avond en overdag te hard gereden ook voor kinderen erg gevaarlijk!

Al met al voor ons geen camping waar wij terug zullen komen!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Petra van Dijk14-08-2017

Heerlijk schaduwrijke camping

Zeer vriendelijke ontvangst, in tegenstelling tot buurman Les Oliviers. Daar werden we zo honds behandeld, dat we daar weggegaan zijn. Beide campings zijn duur! We hadden een relatief grote plek. De meeste plekken op deze camping zijn niet zo groot. Wel hebben bijna alle plekken genoeg schaduw. Je staat heerlijk onder de bomen. Het is een steile terrassencamping. Wij stonden in de buurt van het sanitair bloc 2 en vonden dit keurig. Een enkele keer moest je even wachten op de douche. De camping heeft een aantal hele kleine plekken voor kleine tentje op ophandige plaatsen, waardoor het wel eens heel vol voelt, maar er is steeds veel verloop. Herken mij niet in commentaren dat het veel te druk is. Vond het gewoon een fijne camping in een fijne omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 4SB08-08-2017

Niet voor ons!

Begin juli hier 2 nachtjes gekampeerd met onze kinderen. Bij aankomst werden wij (over de zeer stijle) terassencamping rondgeleid door een jongeman. Deze heeft volgens ons de taak om de tenten zoveel mogelijk op elkaar te proppen, terwijl er nog ruim voldoende plek was. Wij reisden met 2 kleine tentjes en werden op een onmogelijk klein plekje ingedeeld (wij dachten dat het een plek was, maar volgens de jongeman hadden we 2 plekken ingenomen...). Na wat gedoe met deze jongeman en de (overigens wel vriendelijke) dame bij de receptie was het ok. Je moet weten dat je op deze camping verwacht wordt polsbandjes te dragen! Het was ons onduidelijk waarom (veiligheid??) Naar ons idee niet 'normaal' op een camping (het is nl niet een all inclusive vakantie in Turkije...).

Het sanitair is ok, maar was niet bijster schoon (we hebben veel beter gezien op Corsica). Wij moesten bovendien 76 euro per nacht aftikken.

Mooie omgeving Porto, maar volgende keer zou ik naar de municipal gaan.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 3Corinne27-09-2016

Bungalows très sale surtout salle de bain et toil

Menage pas fait a notre arrivée salle de bain moisi wc pourri sol noir qui collé vaisselle pas propre rideau tout tâcher poussiere dans les chambres et j en passe !!!!!!

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Klaas Bochove02-09-2016

Mooie camping, maar niet ingericht op de drukte

De camping is heel mooi gelegen. Vanaf het zwembad heb je prachtig uitzicht op de baai van Porto. En omdat er nauwelijks bebouwing hoger is dan het zwembad, waan je je bijna in de vrije natuur. De plekken hebben voldoende schaduw, en dat is fijn in de hitte. Maar: de camping is niet goed ingericht op de drukte. Er zijn te weinig stroom aansluitingen, zodat je zelf noodoplossingen moet regelen. De camping heeft open verdeelstekkers te leen, maar dat is niet echt ideaal. Na een dagtocht vonden wij onze stekker uit de stekkerdoos getrokken, omdat iemand zijn noodoplossing weer had meegenomen. De plekken op de terrascamping waren klein, dus mensen moesten bijna door je tent heen om bij hun eigen tent te komen. Verder is het sanitair beperkt, waren er douches stuk, kranen niet goed aangesloten etc. Dus wachtrijen. Wel was het schoon. Conclusie, haal 30% van de plekken weg en het is fantastisch. Nu was het vol en druk en duur voor wat je krijgt.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9H29-08-2016

Aanrader, mooie camping met prima sfeertje.

Het begon met een erg vriendelijke ontvangst. Geen grote plekken maar voldoende schaduw en er waren genoeg parkeerplaatsen om de auto elders te parken. Supermarkt en bakker bij de ingang van de camping. (wel een flinke klim iedere ochtend). Mooi zwembad met uitzicht op bergen en de baai van Porto. Maar vooral alle lof voor het sanitair, nog niet vaak zo schoon meegemaakt !!!!

Prachtige omgeving, veel te zien en te doen: de baai van Porto, Calanche de Piana, plage d'Arone, Calvi, Gorge de Spelunca.

Kortom we komen graag een keer terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair