Hotel Le Lonca

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lonca voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Lonca in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

doorreis hotel

Eddy
16-11-2009

Zeer netjes maar verouderde kamers. zeer goede ligging t.o.v. haven en centrum. Kleine zwemdok, gesloten vanaf oktober.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Lonca in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Lonca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Lonca scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.