Hotel Corsica

5 reviews over Hotel Corsica in het Nederlands

Heerlijk

Sil,
28-11-2018

Corsica is een super eiland, mensen heel vriendelijk en behulpzaam, wij hadden een particulier basic huisje vlak aan zee, beetje privé strandje omdat 't erg afgelegen lag. Z'n echt tot rust gekomen daar, geen wifi dus geen internet, ff terug naar vroegere tijden, tyd voor mekaar.

Duur maar wel prachtige natuur

Roos,
14-8-2018

Mooi eiland maar erg duur en mensen niet altijd even vriendelijk

Veel te bezichtigen o.a. napoleon geboorte .Wel druk i.v.m met de velen cruise boten die daar aanmeren en de stad ingaan

We hebben een aantal aanbieders voor Corsica voor je op een rij gezet:

Prachtig gelegen Hotel! Top..

Luc
25-7-2015

Mooie kamers, vriendelijk personeel en lekker eten. Mooi verzorgd ontbijt, ruime keuze.

Ik ga er zeker terug.

Aanrader!

Brigitte
26-8-2011

Wij hebben 2 nachten in dit hotel doorgebracht en waren erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding gezien de faciliteiten (zwembad).

De kamers zijn prima en hebben ook een ruim balkon.

Het hotel is prima gelegen tussen de marina en de winkels van Porto.

Het personeel is heel behulpzaam en het zwembad mooi en schoon.

Er zijn ook kamers met een keukentje (studios).

Gratis parking aan de achterkant van het hotel en gratis WIFI in de buurt van de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Corsica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corsica in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corsica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.