Hotel Capo d'Orto

Anders

Gastvrij

Johan
15-5-2018

Gastvrij. Spontaan vriendelijk en gedienstig personeel. Ruime kamer. Eenvoudig en proper. Zeer goed gelegen als uitvalsbasis voor diverse uitstappen. We hadden het er heel erg naar onze zin.

We hebben in augustus 4 dagen/nachten verbleven in CAPO D' ORTO en er een fijne tijd gehad.

Het hotel is zeer goed gelegen ( beetje buiten de drukte van Porto) om de omgeving te verkennen en wandelingen te doen.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en kan informatie geven over uitstappen en wandelingen in de omgeving. De boottocht op zee met Pass' Partout die we via het hotel reserveerden was prima .

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en ook hier was het personeel attent en vriendelijk ( tafels werden onmiddellijk afgeruimd en opnieuw gedekt). Het " pannenkoeken-meisje" dat elke morgen met de glimlach twee soorten pannenkoeken bakte en ons telkens bon appétit wenste, verdient een speciale vermelding!

Prima hotel! Behulpzaam en relaxt personeel

Lohman
10-7-2017

Prima hotel! Behulpzaam en relaxt personeel. Kamer met uitzicht op zee en bergen. Natuurschoon in overvloed. Iedere dag kamer prima schoon gemaakt en nieuwe haddoeken. 25m zwembad met ligstoelen badlakens en parasols. Ontbijt uitstekend. Voor dichtstbijzijnde stad Calvi moet je wel even 150 bochten hooggebergte trotseren. Auto onmisbaar. Zeer aan te bevelen.

Prachtige natuur

Jos Vanachter
6-7-2017

Een boottocht langs de beschermde kusten.

Lekker eten, maar de dranken zijn aan de dure kant.

Prima hotel in Porto

Stefan
24-9-2013

We waren hier voor een nacht op weg van Ajaccio naar Corte. Bij aankomst gelijk gebruik gemaakt van het lekkere zwembad. Kamer was prima met boxspring, apart toilet, aparte badkamer en stille airco. Elke kamer heeft zeezicht. De receptioniste was idd zeer behulpzaam en spreekt engels. Lopen naar het centrum kost je 20 minuten, vonden wij geen probleem. 's ochtens om 11:00 kan je dan een mooie rondvaart maken op zee, ben je de mensenmassa voor en is er nog parkeerplaats zat.

Een prima hotel.

J.L.D. van der Roest
7-10-2009

"Capo d'Orto"is een fijn hotel en de Chambre Privilege zeer compleet uitgerust met een goede badkamer en een apart toilet! Zelfs een strijkplank is aanwezig. Goede airco. Redelijke parkeergelegenheid

redelijk hotel

anne
5-10-2009

kamer rook muf en was verouderd. ook gold dit voor het sanitair. wel schoon en goede bedden. ontbijt was zoals bijna overal matig.(alleen jam)

prachtige omgeving. strand in de buurt niet schoon,wat verder rijden wel prachtige stranden.

goed hotel

Ine
21-6-2009

Wij hadden een grote gerenoveerde kamer met balkon en schitterend uitzicht op bergen. wel een eindje lopen naar Marine de Porto zeker met de hitte die wij hadden.

2008

Mooi hotel met erg vriendelijk personeel

Sandra en Rutger
20-7-2008

Mooi hotel met erg vriendelijk personeel. Mooi zwembad en genoeg parkeerplek. Ontbijt was prima, er was van alles wat en er werd goed aangevuld. Alleen erg jammer van de (wel ruime) kamer. Die was niet fris en er waren dingen kapot die niet gerepareerd werden (maar volgens mij waren niet alle kamers zo hoor). We gingen altijd met de auto naar het echte stadje want dat was lopend een best eind.

Goed verzorgd hotel aan een drukke weg

P.de Jong
27-5-2008

Goed verzorgd hotel aan een drukke weg. Het strand aan de overkant van de weg is zeer vies en er is geen enkele accomodatie.De receptioniste is zeer behulpzaam en spreekt goed engels.Zeer matig ontbijt met alleen stokbrood en jam.Kamers beneden ruiken wat muf.Wel met een buitenzitje

We hebben een aantal aanbieders voor Capo d'Orto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capo d'Orto in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capo d'Orto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.