Camping U Stabiacciu

Kleine hotelsWeer vandaag12°6°
Camping U Stabiacciu
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor U Stabiacciu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping U Stabiacciu in het Nederlands

Reynald,
18-8-2018

Vreselijk!!!

Helen
2-9-2012

Ga nooit naar deze camping!!! Wij moesten op deze camping overnachten, omdat we werkelijk geen andere geschikte plek konden vinden; alle campings waar we kwamen waren vol. Toen had ik overigens nog niet de andere recenties over deze camping gelezen... Wat de andere gasten over deze camping schrijven klopt. Nadat wij een nacht op deze camping hadden gestaan hadden we een mierennest in onze vouwwagen. Er zaten overdag een soort steekvliegjes op de camping. Verder: het sanitair is abominabel, de speeltoestellen vallen bijna uit elkaar. Wij hadden medelijden met de mensen die een week of langer een huisje op deze camping hadden geboekt. Wij konden gelukkig 's morgens om half 8 weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Stabiacciu in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Stabiacciu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.