Camping U Furu

9Fenomenaal

Frankrijk, Corsica, Porto Vecchio

Op vakantie geweest naar U Furu?

9Fenomenaal

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

Meer camping info

5 reviews over Camping U Furu

• 9GJS03-07-2017

Uitstekend verblijf, uiterst tevreden.

Kleine en fijne naturistische camping met staplaatsen en stenen huis(jes) verhuur. "Ons" huis, type B, was ruim, comfortabel en schoon. Koel vanwege dikke stenen muren. Keuken wat volledig ingericht incl koel/vries combi en magnetron. Je kunt er bedlinnen huren! Fijn zwembad met bar en eenvoudig restaurant van goede kwaliteit. Op het terrein is een riviertje met waterval waar je naar toe kunt wandelen en gaan zonnen. Leuke omgeving. Neem wel muggen en mieren preventie spullen mee. Neem een zaklamp mee, d'r is weinig verlichting op 't terrein.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 10esther12-07-2015

geweldig

Wij zij al twee keer in het hoogseizoen geweest met de caravan. De eigenaar is aardig en doet alles om het naar je zin te maken. Het sanitair is af. Geen 1 wc is dicht het is zeer schoon. Bij de douches staan stoelen om je spullen op te leggen en bij iedere douche is er een haak. Het zwembad is schoon en zeer mooi. Sinds juli 2015 is er zelfs wifi met goed ontvangst. Geheel gratis . De watervallen zijn schitterend. Brood kun je iedere morgen bestellen. Supermarkt is 8km verderop. Kortom een aanrader!!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8L. Marchal30-07-2014

Prachtige rustige camping

Een mooie camping met ruime plekken. Wij stonden aan het stroompje die als je die omhoog volgt werkelijk idyllisch mooi wordt... Enorme rotsen vormen diepe poelen waar het heerlijk afkoelen is. Een stevige klim, die je niet op de teenslippers doet, leidt tot boven de waterval. Toen wij er waren (begin juli 2014) was het rustig overal, ik vond het werkelijk betoverend mooi daar! Daarbij heeft de camping een prettig zwembad van ruime afmetingen en daarbij een beeldschoon terras waar het prima vertoeven is. Het eten is redelijk tot prima, ook qua prijs. Alleen het sanitair is wat minder, op zich is het er allemaal wel, maar het wekt de indruk nog niet af te zijn. Als er dan ook nog op de helft van de aanwezige toiletten bordjes hangen dat ze buiten gebruik zijn, schiet dat niet op. Douches waren net zo; op zich prima, altijd warm water maar wat onhandig gelokaliseerd qua privacy vond ik zelf en nergens een plek om je spullen neer te zetten! Hopelijk wordt daar nog wat aan gedaan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 9walter daniels10-01-2014

prachtige natuur

het is een leuke en rustige camping wij huurden daar een huisje voor 2 personen het was er kraaknet en een zeer mooie ligging met zeer mooie wandelingen in de buurt op het terrein is er een mooie waterval waar men volledig naakt kan wandelen het zwembad was zeer goed en proper het is echt een aanrader voor een naturistise vakantie

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair