Appartement Residence Salina Bay

• 8.9Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Salina Bay voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Residence Salina Bay

• 2018
    8Anneloes10-02-2018

Leuke accommodatie

Grote appartementen van alle gemakken voorzien. Goede bedden, luxe inrichting en goede ligging. Minpuntjes zijn Wi-Fi voor maximaal 1 apparaat. Helaas hebben wij tijdens onze vakantie (2 weken) geen huishouding gezien. Om de wekelijkse linnenwissel hebben wij 4 keer gevraagd en onze laatste dag hebben we genoten van schoon linnen. De accommodatie heeft een hele hoge beoordeling en qua afwerking, netheid en luxe ook zeker waard. Alleen heb ik huishouding wel gemist, dit moesten we zelf doen. Zelf wc papier kopen, zelf vuilniszakken kopen. Voor zo'n dure vakantie had ik wel huishouding verwacht. Al is het maar eens per week. Het zwembad is erg goed en netjes. Verder is er een wasserette, erg handig tijdens de vakantie. Tip: huur een auto om het eiland te verkennen.

• 2017
    9Jeroen04-10-2017

Erg mooi appartementencomplex

Een mooi appartementencomplex, goed schoon en zeer vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader. Het enige nadeel is de wifi die maar door één apparaat per appartement gebruikt kan worden en wat niet meer veranderd kan worden.

Met vrienden

• Oude reviews

9tessa zwierlink03-07-2015

Prachtig complex en tot in de puntjes verzorgd

Het is een nieuw complex waar elke dag hard wordt gewerkt om alles in de orde te houden. Om de twee dagen gaat bijvoorbeeld de bezemwagen over de weg en er wordt de hele dag door schoongemaakt.

Het zwembad is iets minder kindergericht maar die van ons (3 en 4 jaar oud) hebben zich goed vermaakt om de brede trap aan de rand van het zwembad.

We hadden een probleem met de oven (hadden te hard een knopje in gedrukt), maar dit werd door de technische dienst meteen gemaakt.

Super service, mooie omgeving, prachtige locatie, uiterst vriendelijk personeel en het vliegveld van figari om de hoek.

• 7André Tak27-06-2014

Prachtig-Saai

We hadden een appartement zonder ontbijt of eten (wordt daar ook niet geregeld). Het appartement was prima. Personeel vriendelijk. Maar ! Niet lopen op het gras. Niet duiken in het zwembad. Zwembad ongeschikt voor kleine kinderen. (geen kinderbadje) Parkeren in het grind. ??? Wel airco in de kamer en slaapkamer. Wel speeltuin voor de kleintjes. Supermarkt aan begin van het complex. Haven met restaurants op 200 meter. Algemene indruk > keurig verzorgt. Maar wel erg SAAI.

• 8Xenia18-02-2014

Prachtige accommodatie

Wij hadden het bovenste appartement op de hoek. Gigantisch dakterras waar onze kinderen tikkertje speelden en voetbalden. Mooi ingericht, met als service een verpakking Nespresso cups voor in het apparaat. Airco in alle kamers, twee ruime slaapkamers, twee mooie badkamers. Keuken wel mooi, maar niet voorzien van praktisch keukengerei. Zwembad waar je zó in wilt duiken (maar toch een beetje fris) met ligbedden. Ze zijn wel erg van de regels: niet duiken in zwembad, geen opblaasgevallen, je mag niet op het gras lopen etc. Met kleine kinderen zou dat toch wel leuk zijn. Ligging is goed, je bent zo in de haven of het stadje en de supermarkt is twee keer struikelen.

• 9Wanda22-10-2013

Heel erg mooi

Wij waren hier een week in augustus 2013, met 2 stellen rond de 25 jr. Salina Bay was een prachtige accommodatie, de appartementencomplexen zagen er mooi uit, vanbinnen was de inrichting modern, met vaatwasser en mooie badkamer. Het zwembad was groot, met een bar en lekkere ligbedjes! Bij de receptie leuk personeel, goed geholpen toen we een activiteit wilden doen en wilde graag helpen met deze te boeken. Het stadje portovecchio is ook leuk om 's avonds heen te gaan, veel leuke restaurantjes (niet te duur) en erg gezellig. Het is wel ongeveer 15 minuten wandelen en een steile berg op. In de omgeving ook prachtige stranden die 15-30 minuten rijden zijn, maar zeker de moeite waard!

• 9J.M06-08-2013

Prima uitvalsbasis op Corsica

Ruim, schoon appartement mèt airco in alle ruimtes. Mooi zwembad, echter geen kinderbad. In het zwembad mag niet worden gedoken of met een bal worden gespeeld. Personeel is zeer vriendelijk, wij konden al eerder in ons appartement. Porto Vecchio ligt op loopafstand (wel steile berg op). Supermarkt ligt tegenover het park.

Met oudere kinderen

• 9k_goedhart-bleeker24-09-2012

Keurige accommodatie die centraal gelegen is

Erg fijne week gehad. Wij hadden een apt met 2 slaapkamers en 2 badkamers op de begane grond met een enorm terras. De woonkamer is wat klein maar je bent toch vooral buiten. Neem evt. keukenlinnen, zeep en vaatwasblokjes mee. De kussens zijn idd van plastic en liggen niet erg lekker. De bedden hebben een dekbed en zijn ok. De kluis is gratis, er is veel kastruimte. De accommodatie wordt keurig onderhouden en het personeel is erg klantvriendelijk. Wij mochten zelfs iets later uitchecken.

1 tip over Appartement Residence Salina Bay

• k_goedhart-bleeker, 24-09-2012

Volg 'le ports' en dan tegenover supermarkt Casino ligt de ingang van Salina Bay. Je kunt een waterkoker, föhn of koffiezetaparaat indien voorradig lenen.

1 vraag over Appartement Residence Salina Bay

• Jacqueline, 23-01-2014

Plastic kussens

Lees in een beoordeling dat ze plastic kussens hebben. Welke kussens zijn dan van plastic? Zijn er ook handdoeken aanwezig?l

Xenia, 18-02-2014

Handdoeken zijn aanwezig. Om de matrassen en de kussens zit een extra hygiënische hoes, die wel wat plastic-achtig kan aanvoelen. Ik heb er af gehaald.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen