Villa
Kleine hotelsWeer vandaag18°7°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pins de Santa Giulia voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Villa Les Pins de Santa Giulia

Villa info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Les Pins de Santa Giulia in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Les Pins de Santa Giulia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.