Appartement Les Bungalow du Maquis

AppartementKleine hotelsWeer vandaag22°14°
Appartement Les Bungalow du Maquis
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bungalow du Maquis voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Les Bungalow du Maquis in het Nederlands

geen aanrader

Pieternel
19-9-2015

Voor de rondreis in Corsica waren de kamers in de diverse hotels al geboekt. We hebben prachtige hotels/kamers gezien en in Porte Vecchio aangekomen verwachten we weer een mooi hotel voor de overnachting. Dat viel bij aankomst al tegen: het hotel ligt een aantal km.'s de berg op, dus lopend naar Porte Vecchio is geen optie. De naam bungalows gaf ons de hoop op een v.d. vrijstaande bungalows op het terrein. De kamer naast de ingang in dit 'hotel' had meer weg van een gevangeniscel: erg klein en krap en constant (dag en nacht) lawaai van piepende scharnieren en slaande deuren. Klagen had geen zin: we waren de eerste die niet tevreden waren.

Verschrikkelijk

Lies
29-7-2013

2 dagen verbleven tijdens rondreis in Corsica. Nooit meer! Had aircokamer geboekt en kreeg warme bungalow... En als je er nog iets over durft zeggen, beweren ze dat de touroperator ons een gratis 'upgrade' gegeven heeft omdat de kamer te klein was... Terwijl we heel specifiek bij boeking vermeld hadden dat we kamer wilden... Veel ongedierte, weg ernaartoe is steil& gevaarlijk, ontbijt zeer basic, wel mooi gerenoveerd zwembad ( dat zetten ze ook in alle brochures maar de miezerige kamers laten ze achterwege). Hier ga ik NOOIT meer terug!

Rustige locatie

Peter Groen
24-7-2012

De bungalows zijn eenvoudig ingericht en hebben geen airco. Vanaf de hoofdweg is het wel even rijden voordat je er bent. Locatie heeft een prima zwembad en een goede keuken bij het restaurant. De eigenaar/personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.Het sfeertje op deze locatie is erg prettig. Het is een prima plek om bijvoorbeeld van daaruit de stranden van Porto Vechio en Bonofacio te bezoeken. Via een fly drive zijn wij er 2 dagen geweest en dat is ons prima bevallen.

Hele mooie accomodatie

Mauro
2-1-2010

Zeer mooi gelegen bungalow, met een super uitzicht en een mooi zwembad.

Deze bungalows/appartementen liggen op een hoogte van +/- 800m tegen de berghelling onder de bomen,de weg er naar toe is bochtig maar wel mooi,een must is een auto om daar vandaan mooie tochten door het achterland te maken,de inrichting is eenvoudig maar voldoende,bedden waren minder het is geen verblijf om de gehele dag op het park te zijn,het restaurant is goed met een prachtig uitzicht,eten is zijn prijs kwaliteit waardig,service van het personeel is goed

Lekker om bij te komen!

Leonie
18-2-2009

Wij zijn er afgelopen augustus geweest en het complex is inderdaad kleinschalig. Maar erg de moeite waard dankzij de omgeving - werkelijk prachtig uitzicht!! Prima appartementen. Lekker om een paar dagen bij te komen.

2008

Eenvoudige appartementen, beetje achteraf

J. van der Veen
17-8-2008

Twee sterrenappartementen met weinig privacy. Geen airco, wel mooi zwembad. Ca. 11 km van Porto Vecchio over bochtige en smalle bergweg. Eenvoudige inrichting maar wel schoon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Bungalow du Maquis in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Bungalow du Maquis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.