Appartement Les Bungalow du Maquis

5.6Voldoende

Frankrijk, Corsica, Porto Vecchio

5.6Voldoende

• 5.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bungalow du Maquis voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Les Bungalow du Maquis

• 2Pieternel19-09-2015

geen aanrader

Voor de rondreis in Corsica waren de kamers in de diverse hotels al geboekt. We hebben prachtige hotels/kamers gezien en in Porte Vecchio aangekomen verwachten we weer een mooi hotel voor de overnachting. Dat viel bij aankomst al tegen: het hotel ligt een aantal km.'s de berg op, dus lopend naar Porte Vecchio is geen optie. De naam bungalows gaf ons de hoop op een v.d. vrijstaande bungalows op het terrein. De kamer naast de ingang in dit 'hotel' had meer weg van een gevangeniscel: erg klein en krap en constant (dag en nacht) lawaai van piepende scharnieren en slaande deuren. Klagen had geen zin: we waren de eerste die niet tevreden waren.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 1Lies29-07-2013

Verschrikkelijk

2 dagen verbleven tijdens rondreis in Corsica. Nooit meer! Had aircokamer geboekt en kreeg warme bungalow... En als je er nog iets over durft zeggen, beweren ze dat de touroperator ons een gratis 'upgrade' gegeven heeft omdat de kamer te klein was... Terwijl we heel specifiek bij boeking vermeld hadden dat we kamer wilden... Veel ongedierte, weg ernaartoe is steil& gevaarlijk, ontbijt zeer basic, wel mooi gerenoveerd zwembad ( dat zetten ze ook in alle brochures maar de miezerige kamers laten ze achterwege). Hier ga ik NOOIT meer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Peter Groen24-07-2012

Rustige locatie

De bungalows zijn eenvoudig ingericht en hebben geen airco. Vanaf de hoofdweg is het wel even rijden voordat je er bent. Locatie heeft een prima zwembad en een goede keuken bij het restaurant. De eigenaar/personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.Het sfeertje op deze locatie is erg prettig. Het is een prima plek om bijvoorbeeld van daaruit de stranden van Porto Vechio en Bonofacio te bezoeken. Via een fly drive zijn wij er 2 dagen geweest en dat is ons prima bevallen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Mauro02-01-2010

Hele mooie accomodatie

Zeer mooi gelegen bungalow, met een super uitzicht en een mooi zwembad.

Gereisd met partner in januari 2010

• 708-07-2009

simpele bungalows,wel netjes,eenvoudig

Deze bungalows/appartementen liggen op een hoogte van +/- 800m tegen de berghelling onder de bomen,de weg er naar toe is bochtig maar wel mooi,een must is een auto om daar vandaan mooie tochten door het achterland te maken,de inrichting is eenvoudig maar voldoende,bedden waren minder het is geen verblijf om de gehele dag op het park te zijn,het restaurant is goed met een prachtig uitzicht,eten is zijn prijs kwaliteit waardig,service van het personeel is goed

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7Leonie18-02-2009

Lekker om bij te komen!

Wij zijn er afgelopen augustus geweest en het complex is inderdaad kleinschalig. Maar erg de moeite waard dankzij de omgeving - werkelijk prachtig uitzicht!! Prima appartementen. Lekker om een paar dagen bij te komen.

Gereisd met partner in september 2008

• 6J. van der Veen17-08-2008

Eenvoudige appartementen, beetje achteraf

Twee sterrenappartementen met weinig privacy. Geen airco, wel mooi zwembad. Ca. 11 km van Porto Vecchio over bochtige en smalle bergweg. Eenvoudige inrichting maar wel schoon

Gereisd met familie in juli 2008

Appartement Les Bungalow du Maquis info