Camping La Baie des Voiles

7,2

3 reviews over Camping La Baie des Voiles in het Nederlands

Met oudere kinderen

Ik was opzoek naar een rustige beschutte camping aan het water. Die heb heb ik hier gevonden.

Ik heb hier eind augustus 2017 vijf dagen gestaan.

Een eigenaar die geen Engels spreekt hete mij welkom in het Frans. Mijn Frans is niet geweldig, zeg maar slecht. Hij bracht het geduld op om mijn vragen te beantwoorden.

Het is een beschutte camping met veel bomen aan een baai nabij porto-vecchio.

Het terrein bestaan uit een aantal huisjes (ongeveer 6) die je kan huren, een deel speciaal voor caravans en campers en deel is voor speciaal voor tenten. Dit dit nabij het water gesitueerd. Verder van het water af kan alles neer strijken wat maar wil.

Naast de zee is er ook een zwembad aanwezig, infinity pool.

Toen ik er was was het vrij rustig. Ik kon met mijn tent een plekje op een van de terrassen uitzoeken die een mooi uitzicht gaven over het water.

Het deel waar ik stond had grote rotsen waardoor de plekken war afgeschermd van de andere gasten. Hierdoor heb je veel privacy.

Prima camping

Dekker
25-6-2016

De camping was aan zee, alleen was het niet erg schoon (zeewier/planten). Je kunt kano's huren of bijvoorbeeld lessen zeilen nemen bij een bedrijf wat bij/naast de camping zit. Het was bij ons erg warm en je moest overdag wel vaak verschuiven om in de schaduw te kunnen zitten. Sanitair was prima, zwembad ook. Jammer dat het zwembad op het warmst van de dag dicht zit. Was geen animatie o.i.d., wel bij de camping ernaast.

De supermarkt ligt op zo'n 10 minuten loopafstand, dat was handig! De omgeving is er heel mooi. Porto Vecchio en Bonifacio zijn erg leuk om te bezoeken!

Camping met mooi uitzicht op een baai.

ssl_1
23-8-2013

Lekker zwembadje, niet groot maar prima ter verkoeling. Gedateerd sanitair maar wel schoon. Douches warm. Aantal plekken met uitzicht op baai. Baai zelf niet heel schoon en veel zeewier. Goedkope wifi 3 euro voor verblijfsduur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baie des Voiles in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baie des Voiles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.