Géén boekingskosten

Camping Golfo di Sogno

FrankrijkCorsicaPorto Vecchio

We hebben de beste aanbieders voor Camping Golfo di Sogno voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 41 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

41 Reviews over Golfo di Sogno

• 2Anonyme22-08-2018

Hebergement très décevant, personnel austère

L'hébergement se montre très différent du descriptif. Des lits rouillés, des matelats trop grands ou trop petits, pas d'arrivée d'eau directe. Un personnel austère voire désagréable auprès de sa clientèle.Camping bruyant de nuit. Une piscine aurait été la bienvenue.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Bianca27-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Engels sprekende ontvangst, zeer vriendelijk. Zowel schaduw als niet schaduwplaatsen. Grote camping met winkeltje( wat duurder ). Veel supermarkten in de buurt. Direct aan het strand gelegen. Sanitair prima. Camping wordt netjes onderhouden. Veel stranden in de buurt.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9E.12-07-2018

Ontzettend genieten en ontspannen op vakantie

Wat een heerlijke camping, aan een inham van de zee dus een rustig stukje strand. Dichtbij veel stranden die je gezien moet hebben! Op de camping vindt je ruime keuze aan kampeerplekken, alle soorten kampeerders zijn er. Eten en drinken is er goed verzorgd. Animatie hebben wij niet echt gebruik van gemaakt. Heerlijke rust s nachts!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Maurice de Prez30-08-2017

Grote gezinscamping

Dit is een camping bedoeld voor gezinnen waarbij de hele familie vermaakt kan worden. Speeltuinen, zeilen, jetski, animatie enz. Hier komen veel gezinnen hun vakantie geluk beproeven. Je hebt dan ook caravans die er al jaren staan en bij de omgeving behoren. Een deel van de camping heb je afgebakende standplaatsen die door balken zij afgescheiden. Een deel heeft schaduwrijke plekken en een deel is een open veld met nummers die de standplaatsen aangeven.

Er waren veel Duitsers en Italianen te vinden. De gastheer bij de poort sprak alleen Italiaans en Frans.

Ik was er eind augustus 2017 en gaf aan dat ik even rond wilde kijken of er een leuk plekje was. Direct werden mijn gegevens genoteerd en mijn paspoort ingehouden. Ik vond dat heel vreemd en gaf mij niet een warm welkom. Door de grote en onnatuurlijkheid van de camping ben ik afgehaakt. Ik kan mij voorstellen dat gezinnen hier zich wel kunnen vermaken.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Linoukline10-09-2016

camping bien placé et dans l'ensemble très calme

La chaleur dans le chalet le premier jour insupportable

• 8Eetgelegenheden
  • 10sandro da bogliasco06-06-2016

assolutamente fantastico

la disposizione delle piazzole; la vicinanza al mare e a un paese con tutti i servizi. Peccato non ci sia una piscina però se ne può fare a meno.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Decitre JL29-09-2015

Au nom des sapeurs-pompiers du Var et des familles présentes pour notre premier séjour dans votre magnifique camping, permettez moi de féliciter l'ensemble du personnel pour leur gentillesse, leur amabilité, leur disponibilité et leur professionalisme. Nous avons découvert un coin magique, un camping magnifique, des logements superbes. Tout était réussi pour de belles vacances, et ce fut véritablement de très belles vacances, avec de plus une météo exceptionnelle. Souhaitant renouveler l'année prochaine notre séjour, une fois encore bravo et merci pour votre accueil si chaleureux.

• 9Martin11-09-2015

je recommanderais ce camping a des amis. Nous avons passé un très bon séjour.

• 9chomienne11-09-2015

Camplng très agréable.Calme total et ambiance très chaleureuse

• 9haag26-06-2015

Séjour agréable recommandé par des amis nous avons été comblés. Nous avons apprécié le calme ainsi que les prestations. Personnel serviable et disponible autant au bar qu à la boutique presse. Endroit à recommander.

Camping Golfo di Sogno info

Camping-informatie