Camping Golfo di Sognosterstersterster

41 reviews over Camping Golfo di Sogno

• 2018
    8Bianca27-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Engels sprekende ontvangst, zeer vriendelijk. Zowel schaduw als niet schaduwplaatsen. Grote camping met winkeltje( wat duurder ). Veel supermarkten in de buurt. Direct aan het strand gelegen. Sanitair prima. Camping wordt netjes onderhouden. Veel stranden in de buurt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9E.12-07-2018

Ontzettend genieten en ontspannen op vakantie

Wat een heerlijke camping, aan een inham van de zee dus een rustig stukje strand. Dichtbij veel stranden die je gezien moet hebben! Op de camping vindt je ruime keuze aan kampeerplekken, alle soorten kampeerders zijn er. Eten en drinken is er goed verzorgd. Animatie hebben wij niet echt gebruik van gemaakt. Heerlijke rust s nachts!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 2017
    6Maurice de Prez30-08-2017

Grote gezinscamping

Dit is een camping bedoeld voor gezinnen waarbij de hele familie vermaakt kan worden. Speeltuinen, zeilen, jetski, animatie enz. Hier komen veel gezinnen hun vakantie geluk beproeven. Je hebt dan ook caravans die er al jaren staan en bij de omgeving behoren. Een deel van de camping heb je afgebakende standplaatsen die door balken zij afgescheiden. Een deel heeft schaduwrijke plekken en een deel is een open veld met nummers die de standplaatsen aangeven.

Er waren veel Duitsers en Italianen te vinden. De gastheer bij de poort sprak alleen Italiaans en Frans.

Ik was er eind augustus 2017 en gaf aan dat ik even rond wilde kijken of er een leuk plekje was. Direct werden mijn gegevens genoteerd en mijn paspoort ingehouden. Ik vond dat heel vreemd en gaf mij niet een warm welkom. Door de grote en onnatuurlijkheid van de camping ben ik afgehaakt. Ik kan mij voorstellen dat gezinnen hier zich wel kunnen vermaken.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2017

• Oude reviews

7L Burgers29-12-2013

Prima camping!

Wij zijn hier in 2012 geweest. Waren al vanaf 8.00 uur in de ochtend op zoek naar een 'mooie camping' (volgens reviews, maar deze waren allemaal vol! Tip: als het kan reserveer een plek in het hoogseizoen!). Na hele dag zoeken kwamen we uit bij deze camping. Voordeel is dat er altijd wel een plek is, mogelijk niet altijd in de schaduw. Wij vonden het verder een prima camping. Geen zwembad maar camping ligt aan een mooi baaitje. Slechts enkele kilometers rijden en je hebt de mooiste stranden van Corsica! Daarnaast is ook het binnenland heel erg bereikbaar. restaurant prima maar in de buurt zijn betere te vinden. Verder leuke bar aan strandje met prachtig uitzicht en WIFI! Vooral veel Fransen op de Camping, weinig te doen voor oudere kinderen maar stranden, snorkelen en WIFI maakte veel goed!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Elly09-08-2013

Goede en prima camping

Op deze camping kun je prima staan. Wij zijn hier 1,5 week geweest. Wij hebben van te voren niet geboekt, maar er is ruim voldoende plaats, je mag zelf je plek uitzoeken. Veel schaduwplekken, dus prima te doen. Het is een hele grote camping, maar er zijn voldoende toiletgebouwen. De toiletten waar wij bij zaten waren wel wat verouderd, maar werd prima schoongemaakt. Er zijn ook nieuwe toiletgebouwen op de camping. Een baquette kost €1,00, wel pas vanaf half 9 open! Voor de stroom moet je een lange kabel meenemen, want er zijn niet veel stroompunten. Verder reed er geregeld op de dag een 'bewaker' langs om de boel in de gaten te houden. Vooraan de camping waren een aantal kampen, de jongeren liepen wel eens over de camping, maar verder helemaal geen overlast. De zee aan de camping is wel wat troebelig en warm, maar in de buurt (vanaf 5 minuten) zitten hele mooie stranden met cool water. Al met al, een prima camping om nog eens terug te komen

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Jacqueline en Theo27-07-2011

Goede camping

De camping is groot, maar na enig zoeken hadden wij een goede plaats gevonden met schaduw aan de geasfalteerde hoofdstraat. Veel plaatsen maken echter een erg rommelige en smoezelige indruk. Nadeel was dat hier met enige regelmaat hard werd gereden, waar 10 km was toegestaan. De camping is een uistekende uitvalsbasis voor uitstapjes naar Bonifacio, Sartene, Cucuruzzu, Col de Bavella en nog veel meer moois! De stranden in de omgeving zijn subliem. Vooral die van Palombaggia en Pinarellu zullen wij nooit meer vergeten. Het restaurant op de camping is goed en ook in de loungebar met een prachtig uitzicht op de Golfo di Sogno is het goed toeven tegen redelijke prijzen. Het sanitair was redelijk tot goed. Naarmate het drukker werd (groepen jongeren) werd het allemaal wat minder.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Koninig28-07-2010

Grote camping wat je niet merkt. De plaatsen zijn gevarieerd. Met een beetje zoeken kun je voor de caravan een prima plek vinden met genoeg schaduw. Het is er rustig. Wij hebber er 2,5 weken gestaan afgelopen juli en zijn zeer tevreden. Prijs viel mee. De camping ligt direct aan zee met een uitgebreid strand. Sanitair wordt goed schoongehouden. Dat er geen animatie is vonden wij een pluspunt. De kinderen vermaakten zich met elkaar en andere kinderen en in zee. Naar mijn mening waren er zat aansluitingen voor stroom. Het restaurant wag prima en zag er netjes uit. Aan het begin van de camping zijn veel houten huisjes waar ook groepen in zitten. Daar heb je op het camping deel geen last van. Er was geen overlast/herrie en dergelijke. Het winkeltje is inderdaad klein, maar op korte afstand is er een enorme GEANT (Casino) waar je boodschappen kunt doen). Er is geen disco (pluspunt).

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Tielke van der Wal22-07-2010

Mooiste plek bungalow ooit!

Wij hadden een bungalow 'plage' gehuurd. Op zich wel vrij prijzig, aangezien er geen douche en toilet in zit, maar wel op het strand! We hadden vrij laat geboekt, maar konden nog wel kiezen voor nr. 27 ; vooraan op het strand. De bungalows staan er nog niet zo lang aan deze kant en zien er dus ook nog helemaal top uit. Bed is goed, grote koelkast (geen magnetron) Ideale surfplek voor beginners en gevorderen (aangezien je richting zee kan varen ; de grote baai uit). 2 weken op deze camping verbleven en dat was precies goed. Motorritjes in de buurt zijn ook aan te raden. Sanitair was elke dag schoon. Nieuwe bar waar gratis wifi is (maar dat werkte nog niet toen wij er waren). Bij de pizzeria op de camping kan je prima eten. De camping is enorm groot, maar daar merk je niets van aangezien het voorseizoen is en het strand enorm lang gestrekt is. De mensen zijn vriendelijk en we gaan hier zeker nog eens heen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 6Iemenschot20-08-2009

Er zijn betere op corsica

Camping vol ( mieren ) italiaanen die voor elkaar de plekken reserveren terwijl dit niet mogelijk is, komen zelfs per boot op de camping, hebben de mooiste plaatsen en betalen niet. hobbelige campingplaatsen niet geschikt voor grotere caravan's. s'avonds niets te doen. restaurant matig,de mieren lopen over je eten. Sanitair word in de morgen onderhouden door luidruchtige vrouwen. Weinig tot geen stroomaansluitingen, de aansluitkabels lopen werkelijk over de straat. geen waterpunten, alleen bij de toiletgebouwen. Winkeltje ! zeer beperkt en mega duur. Brood halen kost je s'morgens een half uur gezien de rij.. Geen controle van het campingpersoneel. Absoluut geen aanrader voor gezinnen met kinderen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Familie Wijnen01-03-2009

Helemaal geweldig!

Wij vonden deze camping echt geweldig, het is een grote camping maar dit is niet irritant. De mensen zijn erg makkelijk. we waren op de bonnevooi en pas 18.30 uur kwamen we aan. gegevens doorgeven en zoek maar een plekje die je zelf leuk vind. Geef het morgen maar door en als je weg gaat horen we het wel. Heel gaaf! en zeker niet duur, voor 2,5 week ca. 325 euro. De camping ligt aan de baai, en het strand is echt bounty! Wij zijn helemaal onder de indruk geraakt van Corsica. Sanitair kon beter. Verder kon je dagelijks je krantje (van dezelfde dag!) en kleine boodschappen doen. We gaan er zeker nog eens naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

1 tip over Camping Golfo di Sogno

• L Burgers, 29-12-2013

Aan strand mooie plek om te kamperen maar die moet je vooraf reserveren.

0 vragen over Camping Golfo di Sogno

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200