Villa Don Cesar

2008

Viel ERG mee!!!

Dorrestein
11-8-2008

Geschrokken van de eerdere reacties, viel het ons érg mee. Een uitzicht op de zee, een heerlijk zwembad, zon, schaduw...., wat wil een mens eigenlijk nog meer... Ja, een matras waar je geen rugpijn op krijgt, maar verder.... Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Don Cesar. Porto Vecchio is een erg leuk stadje. Kortom; prima, wat ons betreft!

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

We hebben dit park bezocht in juni 2006

Thea van Wijk
6-8-2007

We hebben dit park bezocht in juni 2006. Het viel ons erg tegen. De mooie tuin is ver te zoeken, het zwembad oud en vervallen en niet geschikt voor kinderen. De beloofde pizzabar was een ruine en dus niet meer in gebruik. Het bijbehorende strand een was heel erg klein en rommelig. Ook de ligging viel ons tegen. Je kon niet te voet naar Porto Vecchio (leuke plaats trouwens!) en ook niet naar een behoorlijk strand. Je hebt hier echt een auto nodig. Kortom: ik zou dit complex aan niemand aanraden.

Gereisd Familie in juni 2006
2006

Bezocht in september 2006

Albertine
3-10-2006

Bezocht in september 2006. Een leuk parkje met zo'n 20 vakantiehuisjes. De kreet villa's waarmee de huizen worden aangeprezen vind ik overdreven. Maar de vakantiehuizen zien er leuk en goed ingericht uit. Alleen de keuken is niet groter dan een flink uitgevallen bezemkast. Het parkje op zich is een beetje rommelig. Heeft wel een leuk zwembadje en ligt direct aan een baai. Porto Vechio is een aardig klein stadje, beetje rommelig maar dat zie je bijna overal op Corsica. De mogelijkheden tot het maken van uitstapjes zijn beperkt. Bonifatio ligt op een half uur rijden. Verder zijn er naar het zuiden toe een aantal aardige stranden. Ook het achterliggende gebergte is mooi. Een auto is een must want anders kom je niet ver.

Gereisd Anders in oktober 2006

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Don Cesar in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Don Cesar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.