Camping Cupulatta

4 reviews over Camping Cupulatta in het Nederlands

Vriendelijk

Sophie Asselbergs,
12-8-2018

Een verademing tussen alle volgebouwde campings in porto vecchio. Ruime, fijne plekken en bovenal een zeer vriendelijke campingeigenaar die ons verschillende keren heel vriendelijk heeft geholpen. Een aanrader!!

Kleine familiecamping, wij verbleven in een mobilhome, die zijn erg luxe. Fijn zwembad. Op camping is n kleine bar met pooltafel etc, basic. Eigenaar vriendelijk. Ligt op prettige afstand van Porte Vecchio/Bonifacio etc. We waren de enige nederlanders tussen de fransen, dat vond de jongste jammer..

Ik zou het niet doen

Gezin met 3 kinderen
17-8-2015

We hadden er een week een stacaravan, die was ok. Helaas geen airco, was dus wel heel warm. Maar het stel wat deze camping runt slaat echt alles. Men spreekt geen Engels, of wil het niet spreken en de man in kwestie is de meest lompe kerel die wij ooit zijn tegengekomen. Je wordt als Nederlander behandeld als een stuk vuil, terwijl zij duidelijk meer hun best doen voor Franse klanten. Rond de camping is er ook niets te doen terwijl er maar beperkt dingen te doen zijn op de camping. Ik zou zeggen, doe het niet en zoek nog even door, vooral ten zuiden van Porto Vecchio.

perfekte familiecamping

Jan
14-10-2012

Rustige familiecamping gelegen iets in binnenland vanwaar alle mooie stranden binnen half uur met de auto te bereiken zijn.

Eigenaar runt camping samen met z'n vrouw en doen erg hun best om het een ieder naar z'n zin te maken.

Je kunt er in de morgen op bestelling brood kopen en in de avond wordt er frites en/of hamburger gebakken.

Er zijn genoeg restaurants dichtbij gelegen,zelfs op 2 minuten loopafstand.

Camping is kindvriendelijk en erg vertrouwd zodat je de kinderen vrijuit kunt laten gaan zonder toezicht.

Er is een kleine bar met grote TV,pooltafel,tafeltennis en naastgelegen kleine speeltuin met redelijk groot zwembad (soms laat in de avond ook open!)

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cupulatta in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cupulatta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.