Camping Campo di Mare

CampingWeer vandaag22°9°
Camping Campo di Mare
6,8

4 reviews over Camping Campo di Mare in het Nederlands

Goed werkende en geruisloze airco. Klein zwembad op het park en druk strand bij park. Op 20 minuten rijden met de auto ligt het strand van Palombaggia, is een aanrader! Mooi landschap op Corsica. Weinig te doen voor kinderen op het park. Slechte bedden en kussens. Terras in de schaduw met parasol. Douche geeft niet continue warm water, tenzij je de warmwaterkraan van de wastafel tegelijkertijd ook openzet. Weinig Nederlanders, veel Fransen. Porte Vecchio heeft een druk, maar gezellig centrum, waar de winkeltjes tot 24.00 uur open zijn. Boottocht langs de kust van Bonifacio is een aanrader

Geslaagde vakantie gehad.

Tsja

Riet, 7-8-2009

Ligging camping is redelijk, vlakbij het strand waar een botenverhuurbedrijf zit (kleine zeilbootjes/surfplanen, kano's ect).

Camping zelf erg saai, wordt niets georganiseerd voor kinderen (wij houden niet van die mega campings... maar een schommel of een klein speeltuintje, eventueel pinigpongtafel was wel op zijn plaats). Alleen maar om het feit dat de ruimte kan dienen als ontmoetingsplaats voor de kinderen.

Receptie erg onvriendelijk en niet gastvrij!

Mooi eiland, schitterende stranden en baaien, mooie wandelroutes......maar absoluut een ander camping!

Redelijk

Verhoeven, 13-11-2008

In de drukste week verbleven we met twee kinderen op deze plek. Het terrein oogt slordig. De mobilhome is in prima staat met airco (prë). Aan het aangrenzende strandje kan je lekker eten zolang het nog niet donker is. Dan moet je vluchten voor de muggen. Je hoeft niets te verwachten t.a.v activiteiten. Goede uitvalsbasis voor bezichtigen van andere plekken zoals Rondinara, Bonifacio.

We hebben een aantal aanbieders voor Campo di Mare voor je op een rij gezet:

Wij zijn in de meivakantie geweest

Fam. Ligthart, 15-5-2008

Wij zijn in de meivakantie geweest. Het zijn allemaal mobil homes. De mobil homes zagen er verzorgt uit. Kort bij het strand. Het terrein oogt een beetje verwaarloost (misschien te vroeg in seizoen?) Er waren weinig mensen en geen kinderen wat voor onze 2 kinderen saai was. De receptioniste was heel erg vriendelijk. Wel een prachtig eiland, we gaan zeker terug!!! In de zomermaanden is het volgens ons niet te doen. Het eiland is nauwelijks berekent op een massa toeristen en dan sta je de helft van de dag in de file om ergens te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Campo di Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo di Mare in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo di Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo di Mare scoort een 6.82 uit 10 op basis van 29 reviews.