Camping California

7 reviews over Camping California in het Nederlands

Geweldig!

Stephanie
12-10-2017

Een hele fijne camping. Mooie ligging vlak aan zee. Super aardige en behulpzame mensen op de camping, bij de bar, winkel en restaurant. Lekker eten in het restaurant. Heerlijke warme douche. Wat een fijn plekje!!!

Oude reviews (archief)

Gezellige camping direct aan zee

ronsillen_01
11-7-2015

Tijdens onze rondreis door Corsica begin Juli vijf dagen op deze camping gestaan. Wij hebben een erg gezellig verblijf gehad. Onderstaand onze beoordeling over deze camping:

- Vriendelijk ontvangst bij aankomst. Ook tijdens verblijf erg vriendelijke eigenaren en (jonge) camping team.

- Je kunt zelf een plek kiezen op de camping.

- Grote camping waar je in 150 meter zo het mooie strand op wandelt.

- Sanitair is schoon, maar lijkt ons aan kleine kant (zeker) in hoogseizoen en is gemengd.

- Brood af te halen in winkel. Prijs is prima.

- Afstand naar Pinarellu via strand te lopen (30min)

- Wifi in de wifi zone was prima.

- Restaurant was vrije groot en zat in avond goed vol. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

- Supermarkt niet in de buurt (20 min met auto)

- Veelal Zwitserse, Duitse en Italiaanse gezinnen met kinderen.

- Geen animatie op de camping.

Wij hebben een super verblijf gehad. In het hoogseizoen is deze camping waarschijnlijk veel te druk, maar begin Juli erg aangenaam!

prima camping fantastisch strand

falkvdven
28-9-2013

prima camping niet ruime plekken maar prima voor een paar dagen.

het (prive) strand is heel mooi ook voor kleine kinderen omdat het lang ondiep blijft voor (jonge) snorkelaars loop over de rotsen een eind naar links mooie onderwaterwereld met vissen zeesterren en zeeegels met een beetje geluk vind je prachtige schelpen de camping verder: je kan er prima eten goed sanitair personeel is vriendelijk wel veel muggen na 1900

mooie camping

J ten wolde
24-9-2013

Wij hebben in september een week op deze camping gestaan. Mooie vrije plekken met voldoende schaduw in september. Je loopt zo vanaf de camping het strand op. Het is ons er heel goed bevallen.

fine camping with some big setbacks

cornelis
12-8-2012

the camping is next to a very nice beach and the people are very friendly. but.... for me wifi is very important and it simply never works also there are a few lakes nearby which is perefect breeding ground for musquitos so take youre deet with you. the sanitairy part is okisch bit crowded and therefore hard to keep clean.

Prettige, maar dure camping.

Annet
28-7-2011

Een prima camping, in een heel mooie baai met een mooi strand. Rustig, vriendelijk personeel, alleen mag er wel een extra sanitairblok bijgebouwd worden. Er stond s'ochtends een rij voor de toiletten en ook voor de douches en de afwas was het vaak wachten op je beurt, dat vond ik wel jammer. Zeker als je kijkt naar de prijs: 56 euro per nacht voor een gezin met 2 kinderen, een grote tent en een bijzettentje! Het zijn bijna geen kampeerprijzen meer. Maar we hebben er prettig gestaan, niet direct aan zee, maar op een zeer ruime plek aan de 'achterkant', met veel schaduw.

De auto's staan op een centrale parkeerplaats ergens op de camping.

Vanaf het strand een stukje naar links is er een aardig onderwater-landschap om te snorkelen, maar weinig vis.

Deze camping ligt op 2 km van het leuke dorpje Pinarellu. Hier vindt je winkeltjes, restaurantjes en een prachtige baai. De camping ligt aan een prive baai waar het lang ondiep blijft (ideaal voor kids en snorkelen). Het campingwinkeltje is redelijk geoutilleerd en in het restaurant kun je prima eten. Pinarellu ligt vlakbij st. Lucia de porto-vecchio. Hier kun je oa scooters huren en je dagelijkse boodschappen doen. Vanuit deze camping hebben wij de prachtige baaien bezocht tussen porto-vecchio en bonifaccio (oa st. giulia, st cyprien, rondinara)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping California in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping California scoort een 6.77 uit 10 op basis van 10 reviews.