Hotel Radisson Blu Resort & Spa

Luxe hotelWeer vandaag13°4°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Radisson Blu Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig!

Chantal
12-8-2015

Wat een prachtig hotel! We hebben hier 1 week mogen verblijven en het hotel heeft een prachtige ligging.

Voor het mooie dien je een kamer te boeken met uitzicht op zee, aan de andere kant van het hotel is het niet zo prachtig uitzicht maar dat maakt het hotel en zeker ook de kamers er niet minder op.

Prachtige kamers, groot lekker bed, kamer erg luxe en modern.

Schoonmaak erg goed, dagelijks schone handdoeken.

Uitzicht van het hotel, vooral vanaf het zwembad is adembenemend. Het zwembad erg mooi groot en schoon. Niet druk.

Eten fantastisch ,voor ieder wat wils en goede kwaliteit. Geen dringen en drukte.

Kortom, voor een rustige vakantie in luxe zit je hier erg goed. Wel afgelegen dus een huurauto om het prachtige eiland te verkennen is een tip!

Mooi, maar prijs/kwaliteit zijn zoek

Trudy
30-7-2012

Het hotel ligt schitterend aan de Agosta baai in Porticcio, 50 m. van het strand. Het hotel straalt veel luxe uit, maar dat moet duur betaald worden. De kamers zijn prachtig. Het zwembad is, bij een volle bezetting, te klein. Om bij het zwembad te komen moet je door een waterbak lopen, wat aan het einde van de dag vol vuiligheid zit en echt vies is. De handdoeken zijn gratis. De drankjes uit de minibar zijn even duur als bij de poolbar of aan de binnenbar. Het ontbijt is in buffetvorm. Het ging er erg chaotisch aan toe. Vuile tafels, niet op tijd ingedekt, etc. Het diner heeft de keuze ala carte of buffet. De prijzen voor het buffet zijn schandalig hoog. In de omgeving van het hotel zijn een supermarktje en drie restaurantjes na. Het nabij gelegen supermarktje beleefd gouden tijden, vele gasten van het hotel halen hier dagelijks de drankjes en etenswaren. Kortom een mooi maar erg duur hotel waarbij de prijs ten opzichte van de service niet met elkaar in verhouding staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort & Spa in Porticcio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.