Vakantiepark Coralia Marina Viva

KinderhotelWeer vandaag28°19°
Vakantiepark Coralia Marina Viva
7,5

• Onderkomen5,0

We hebben een aantal aanbieders voor Coralia Marina Viva voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Coralia Marina Viva in het Nederlands

Prima.

fam van V.
20-9-2011
  • Onderkomen5

Wij zijn met het gezin (2 kinderen: 1.5 en 3 jaar) begin september 2011 naar Marina Viva geweest. Wij hadden alle (goede en slechte) waarderingen gelezen en hielden een beetje ons hart vast. Het viel reuze mee. De huisjes zijn echt klein (10-15m2), maar wel schoon. Dat is met een gezin even behelpen, maar met mooi weer is het goed te doen. De huisjes liggen aan de andere kant van de weg. De weg is druk, dus kinderen kunnen echt niet alleen oversteken. Aan de weg zit een disco en die is "gelukkig" maar tot 5 uur 'sochtends open. De muziek kan je live volgen. In het naseizoen viel het erg mee (1x overlast gehad). Het zwembad is mooi, het kinderbad is apart en ligt in de schaduw. De speeltuin is niet bijzonder, 2 glijbanen en een huisje om in te spelen. Miniclub was dicht. Wat heel leuk is, is dat er een groot terras is, waar je heerlijk wat kan drinken en de kinderen vrij kunnen rondrennen. Evt diner en lunch is in buffet vorm. Wij vonden het niet heel speciaal, maar wel lekker.

fantasties

Jan klok
12-3-2009

Heel mooi park en schoon.

word goed onderhouden ook de tuinaanleg is

fraai ook een zeer uitgebreid buffet restaurant

De bungalo s zijn compleet maar klein.

Een heerlijk zwembad en dit is ook heel schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Coralia Marina Viva in Porticcio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Coralia Marina Viva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.