Aparthotel Coralia Marina Viva

Aparthotel Coralia Marina Viva

8.4Fantastisch

Frankrijk, Corsica, Porticcio

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Coralia Marina Viva voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

12 reviews over Aparthotel Coralia Marina Viva

• 8Erik16-04-2012

Prima nieuwe studio's

Na overboeking van hotelkamer geplaatst in gloednieuwe studio. Compleet met airco, erg lekker met 30-35gr. Wel liggen deze studios aan de andere kant van de (drukke) weg, dus wel even wandelen naar het park/restaurant/etc. Prima en mooi onderhouden locatie.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Rob van Drecht22-09-2011

Werkelijk een prima plek!

Mooi gelegen aan het strand, met lekker zwembad en goed (ontbijt)restaurant. Vriendelijk personeel, iets kleine kamer (je slaapt er alleen maar!). Veel bejaarde fransen, goede animatie, jammer dat men bijna alleen Frans spreek!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Rosa05-10-2010

Fantastische plek!

Ik ben er deze zomer 3 weken met mijn ouders en een vriendin geweest. Het was echt super! Het hotel ligt vlakbij de stad Ajaccio, waar je geweldig kunt shoppen. Verder is er nog een klein boulevardje, zo'n 5 minuten lopen waar je overheerlijke baguettes en andere lekkernijen kan kopen. Wij zaten in een bungalow, die was klein, maar best gezellig. Helaas was er geen airco.. De bufetten zijn zeer geslaagd! Verder ligt het hotel echt aan zee, superfijn! Het personeel is uitstekend, en elke avond is er in de bar wel iets te doen. Overdag worden er ook verschillende activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Wij waren wel ongeveer de enige Nederlanders en bijna niemand spreekt daar Engels.. Al met al een topvakantie, wij zullen hier zeker terugkomen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Mestdagh Karline27-09-2010

goed gelegen hotel om de streek te verkennen

Net terug van een weekje vakantie in Marina Viva; ondanks negatieve beoordelingen, genoten van onze vakantie. Men dient rekening te houden dat dit een twee sterren hotel is. Kleine kamers maar elke dag mooi onderhouden. Kluis op kamer zonder bijbetaling, wel geen minibar. Maaltijden zijn buffetsysteem, keuze genoeg. Bij aankomst konden wij onze kamer onmiddellijk betrekken. Van luide animatie 's avonds geen last gehad. Kortom, een hotel dat zijn twee sterren waard is. Parking voorzien voor wie met de huurauto komt aan het hotel. Tot 3 verdiepingen, geen lift.

Gereisd met partner in september 2010

• 6sandra29-06-2010

te druk, niet voor mij

dit is een groot schalig domein met een mooi zwembad en wel zeer goed onderhouden. de wissel van de shiften voor het avondeten verloopt niet altijd vlot, lange wachttijden. rustig kun je het ook al niet noemen er is altijd wel een of andere bar in de buurt met luide muziek al bij al een vakantiedorp voor mensen die graag zonnen, laat uitgaan en lang uitslapen

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Peter en Wilma17-09-2009

goede service

We zijn net terug uit Coralia Marina Viva (september 2009). Positief zijn de ligging in een verzorgde tuin en aan een mooi strand, de vriendelijkheid van het personeel, elke dag schone handdoeken/bedlinnen en vooral de uitstekende keuken. Negatief: kleine kamers, geen lift, geen airco, geen bad, geen koelkast. Maar vooral: iedere avond tot 23.15 uur luide muziek of quiz cq bingo met luidruchte quizmaster. Samenvattend: goed hotel met enkele belangrijke minpunten.

Gereisd met partner in september 2009

• 10slootmans 23-09-2008

was super

reuze meegevallen heel vriendelijk personeel,prima eten ,prachtig zwembad,mooi strand zeer mooie tuin, prima service wij gaan zeker terug kamers wel tot 3 verdiepingen en zonder lift maar zeer ruime trap elke dag een ander thema buffet ,zeer ruim ontbijt buffet

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9E+L30-09-2007

Bij het inchecken ging het even mis. We bleken niet op de lijst te staan. I.p.v. een hotelkamer kregen wij een bungalow toegewezen en deze was erg mooi! De tuin is schitterend met mooie bomen en bloemen, fijn strand, boek avondeten erbij het is echt lekker en vanaf het terras een super uitzicht over de zee en zonsondergang! Winkels en restaurantjes op loopafstand. Ze spreken daar gebrekkig Engels en alles is in het Frans maar met handen en voeten kom je ver! Wij hebben daar een top vakantie gehad en gaan zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Fons en Tonny19-09-2006

Dit hotel is meer dan de 2* waard. Het is een mooi complex. Goed georganiseerd. Er is veel animatie, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Wel is dat vooral gericht op Fransen. Er wordt alleen maar Frans gesproken. Toen wij er waren (sept.) waren we de enige Nederlanders. Het eten was goed. Iedere dag was er een ander thema. Heel uitgebreide buffetten, ook het ontbijtbuffet was heerlijk en goed verzorgd. Wij hadden een ruime kamer met zeezicht. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2006

• 9paul26-06-2005

Het is meer een 3 dan een twee sterren hotel. Het hotel ligt in een prachtige tuin. Het buffet is prima verzorgd, de bediening kan alleen wat vriendelijker. Tevens beschikt het hotel over een geweldig zwembad wat goed schoon gehouden wordt. Afstand tot een klein centrum is ongeveer 5 minuten lopen. Degene die van een animatieprogramma houden, er is er elke avond iets te doen. (tenminste vanaf 18 juni toen wij er waren) Beslist een aanrader.

Gereisd in juni 2005

Aparthotel Coralia Marina Viva info