Camping Benista

• Activiteiten5,7
  • Sfeer in stad7,5

10 reviews over Camping Benista in het Nederlands

Anders

Geen camping voor de nieuwere type caravan.

Je komt nergens de bocht om, zodat je moet afhaken. Er staan straatbordjes, lamp en stenen op de cruciale punten die je net nodig hebt om de bocht te krijgen.

Dus voor ons geen optie om voor deze camping nog eens te kiezen.

Het onderhoud van de staanplaatsen na de winter moest nog beginnen, respectievelijk was nog aan de gang toen we met de groep aankwamen. Geen erg gastvrij idee.

Hoewel de camping laag scoort ben ik toch tevreden. De camping heeft sobere voorzieningen, het sanitair wordt 1 x per dag schoongemaakt, wifi is niet denderend, maar is een goede uitvalsbasis. De plekken zijn zeer schaduwrijk, en afgebakend, en dat is prettig want in de zon is het heet. Er zijn veel campings die veel minder zijn qua schaduw. Het brede zandstrand in vlakbij en je kunt er gratis parkeren op een heel groot terrein. Een grote supermarkt is vlakbij. Voor kleine kinderen is er weinig. Er is een klein zwembad met peuterbad. Animatie stelt weinig voor.

De camping heeft grote plekken en in het voorste deel sta je rustig en met veel schaduw. Achterin veel jeugd en veel minder schaduw. De camping ligt aan een vrij drukke weg maar echt veel last hadden we er niet van. Er wordt Engels gesproken. Tentplekken kunnen worden gereserveerd, wat bijna nooit kan op Corsica. Sanitair matig, douche veel te heet. Zwembad leuk maar klein.

Nette camping

Marie-Louise
27-8-2013

Nette camping met net sanitair. Campingplaatsen allemaal afgebakend door heggen en groot genoeg voor camper. Aan receptie spraken ze zelfs een beetje Nederlands. Op fietsafstand van centrum.

Klein zwembad, goed voor kinderen.

Prima camping bij de hoofdstad

Dirande
4-8-2013

Bij toeval op deze camping terecht gekomen. Heel vriendelijk personeel bij de receptie met veel leuke tips. Grote rustige plekken. Sanitair verouderd maar schoon. Prima zwembadje. In de buurt van prachtige stranden (met activiteiten als Jet-ski), maar ook 10 minuten van Ajaccio. Naast de camping een klein "centre commercial" met een bakker, supermarktje, Tabac en pizzeria (prima overigens!) Tijdens onze 3 weken Corsica hebben we 6 campings gehad en ook hier met veel plezier gestaan.

Leuke kleine familiecamping

Regine
19-8-2010

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Verrukkelijk gegeten. Gezellige gasten.

Kleine plaatsen. Sanitair is minder. Zwembad is klein.

De omgeving is prachtig. Heerlijk wandelen (everzwijnen spotten).

Vier sterren????

Nessa
11-8-2010

zijn in juli 2010 een week hier geweest. Vond de plaatsen te veel door heggen afgescheiden van elkaar. Hierdoor is contact met medekampeerders lastiger.

Vond de plaats ook wel wat somber. We hadden erg weinig zon.

Nooit meer!

Daan
11-8-2009

Deze camping heeft vier sterren maar dat is het zeker niet. Staat van het sanitair is erbarmelijk. Veel plekken liggen naast een drukke doorgaande weg. Er is zeker drie keer per week zeer luide muziek vanuit het restaurant tot ongeveer twee uur s'nachts. Er is een klein zwembadje aanwezig.

2007

op zich leuke camping

ageeth
13-8-2007

op zich leuke camping. jammer van de herrie elke avond en het gedateerde sanitair. beetje afknapper, deze camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Benista in Porticcio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Benista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.