Camping Domaine de Griggione

• 6Activiteiten

Meer camping info

11 reviews over Camping Domaine de Griggione

• 7Bea van Deel23-10-2012

Het is maar wat je zoekt !

De camping lag aan een doorgaande weg, maar daar had je geen last van. Genoeg standplaatsen in de schaduw voor tent en caravan. Brood op de camping te bestellen. Sanitair was bruikbaar, maar meer ook niet.Bv. geen spiegels in de douches, waar wel weer een wastafel zat. Geen aparte ruimte voor wasgelegenheid. Wel schoon! Terrein netjes! op gunstige afstand tot de supermarkt :10 min. Personeel klantvriendelijk en behulpzaam!! Geen speeltuin of speeltoestellen op de camping Zwemgelegenheid op 5 min. lopen naar een afgedamd stukje rivier, heerlijk rustig en schoon, eigendom van de camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012