Appartement Résidence Club Odalys Acqua Linda et Acqua Bella

Appartement Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Club Odalys Acqua Linda et Acqua Bella voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Résidence Club Odalys Acqua Linda et Acqua Bella

• 6LP07-08-2016

In potentie ok

Acqua Linda is in potentie een prima park. Echter ze laten nog wel wat puntjes liggen. De ligging is prima, het strand is ook no nonsens goed. Alleen staan er enkele foto's van een strand op de website die niet van het strand aldaar zijn. Wifi, die gratis bij de receptie zou zijn werkt nooit!! En het huren van een afstandsbediening is alleen handig als je franse fommerciele zenders wilt zien. Iets anders ontvang je niet. Personeel is wel aardig en behulpzaam, maar schuiven de verantwoordelijkheid voor de minpuntjes van zich af. Verder een ok park, zeker als je voor je rust komt c

Met oudere kinderen

• 8Marjolijn Pels15-07-2012

mooie stek

complex direct aan zee gelegen, appartement met balkon met uitzicht op zee en de heuvels. 's Morgens wakker worden door eerst een duik in zee, daarna broodje halen bij de bakker die elke ochtend langs komt en lekker ontbijten op het balkon. Keuken is volledig ingericht, ruime badkamer en slaapkamer met goed bed, airco. Mensen van de receptie zijn heel aardig en behulpzaam en spreken ook Nederlands, Duits en Engels. Mooi, groot zwembad met zonnestoelen en parasols. 40 km onder Bastia en dat is makkelijk als je de ochtendboot hebt op je retourreis. De ligging van Aqua Linda is centraal, de residentie ligt aan de grote weg van Bastia naar Bonifacio, en ook Corte en Calvi zijn goed te bereiken. Er zijn in de buurt erg mooie wandelingen uitgezet en wij hebben onderweg varkens, geiten, koeien en moeflons gezien. Het is gelukkig nog niet zo toeristisch maar heeft wel een bijzonder mooie natuur en er zijn voldoende uitstapjes te maken. Wij hebben het hier drie weken erg naar ons zin gehad.

• 8Jacobs30-09-2009

leuk appartement, dicht bij strand

De residentie acqua linda in poggio mezzana is makkelijk te vinden op de grote weg. De appartementen zijn proper bij aankomst en hebben alles wat je nodig hebt. Wij hebben gelogeerd in een appartemt type 2tot 4 personen.Er was zeker voldoende ruimte voor 2 personen. Er is een aparte slaapkamer en een zetelbed aanwezig. Er is een grote aparte badkamer met bad/douche en wc. De keuken was ook in orde. Je hebt ook een groot terras met tafels en stoelen en parasol. Het zwembad is proper, veel ligstoelen, er zijn wel veel kinderen aanwezig. In de nabije omgeving zijn een paar grote winkels om eten te gaan halen. In dorpje net naast poggio mezzana, moriani plage, zijn een paar gezellige restaurantjes.

1 tip over Appartement Résidence Club Odalys Acqua Linda et Acqua Bella

• Marjolijn Pels, 15-07-2012

Naast het park is een mooi restaurant met tuin waar je heel gezellig en goed kan eten.

1 vraag over Appartement Résidence Club Odalys Acqua Linda et Acqua Bella

• Hermans, 04-01-2012

residentie acqua linda in poggio mezzana Corsica

Kan er iemand mij meer informatie bezorgen omtrent de ligging van deze residentie, met name de afstand tot het strand ? Hartelijk dank bij voorbaat

rinusloes, 08-01-2012

goedenmiddag, ik kan je helaas niet aan deze informatie helpen, maar heb wel een vraagje aan je; waar kan ik deze accomodatie evt. boeken/bekijken? vr. gr. L. Olthoff

Appartement info

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiLobby