Camping La Casaiola

1 review over Camping La Casaiola in het Nederlands

super camping voor rustzoekers

Arjen Knulst
11-8-2015

Echt een camping om tot rust te komen. Leuk terras met bar en zeer gezellige zitjes. Prijzen koffie e.d. aan de hoge kant. Prijs voor kamperen echter laag!! In de omgeving veel te zien en op 500 meter de zee met rotsstrand. Op 20 min. rijden naar noorden prachtige zandstranden met strandtent!! mooi zand en zeer schone zee. Sanitair eenvoudig maar echt schoon. Gezellige sfeer en aan direct aan zee een heel goed restaurant. Een absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Casaiola

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Casaiola in Pietracorbara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Casaiola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.