Hotel U Libbecciu

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer!

TB België
16-9-2015

Kamers stonken - zowel gordijnen, tapijt, bedovertrek. Handdoeken zijn vodden die allemaal schimmelplekken vertonen.

Eten is nog beneden grootkeuken niveau. Doordat we enkel halfpension konden nemen moesten we wel daar eten - we hebben ernstig overwogen om niettegenstaand het eten reeds betaald was niet te eten daar. Ontbijt is eveneens nogal zielig.

de "gratis activiteiten" zijn niet beschikbaar en bestaat uit kapot en oud materiaal

Schitterende ligging

Leonie
23-1-2009

Afgelopen zomer hier geweest en een heerlijk relaxte vakantie gehad. Simpel complex, maar een schitterend uitzicht over de Golf van Figari!
2008

Herziening van drie naar twee sterren

Vera en Rob van Klinken
8-9-2008

Uitsluitend Franstalig, faciliteiten niet optimaal, slechte fietsen, etc. Vliegtuigen recht over het hotel (laag) Animatie Franstalig, receptie gebrekkig Engels. Frans ontbijt en veel vis tijdens het diner. Schoonhouden kamer goed. TV alleen Franstalig. Het hotel heeft bij geen enkele kamer een balkon. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding met wat wordt geboden. (in de reisgids) Omgeving maakt een heleboel goed, dat is prachtig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Libbecciu in Pianottoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Libbecciu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U Libbecciu scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.