Géén boekingskosten

• 7.5Staat v/h sanitair

10 Reviews over Plage d'Arone

• 9Maarten19-07-2020

We komen hier al jaren.

Gezellige camping, prachtig Strand. Veel schaduw plekken.

• 7MBoulanger17-09-2017

Zeker niet slecht

Ondanks het lage cijfer op Zoover zijn we toch naar deze camping gegaan en het viel erg mee. Het is gelukkig geen "hokjescamping" en de plekken zijn redelijk groot en afwisselend. Wij hadden een grote en mooie plek onder een boom met genoeg schaduw. Zeker voor een camping aan de kust bij een dergelijk mooi strand was dit een grote meevaller. Op 10 minuten lopen vind je dan ook een fantastisch mooi zandstrand. Verdere omgeving is ook erg indrukwekkend waar je prima kan wandelen (ga wel vroeg in augustus want het is werkelijk bloedheet) Het sanitair was op zich prima, wat aan de oude kant maar wel schoon genoeg. Het enige minpunt was de nachtelijke geluidsoverlast. Op de camping zelf is het 's nachts rustig maar vlakbij de camping werd 2x een feest gegeven met snoeiharde dance muziek tot laat in de nacht. Ons niet bekend of dit daar vaker voorkomt maar het was zeer vervelend. Verder al met al een prima plek voor enkele nachten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Gerard19-08-2014

Doorsnee camping op prachtige plek

Ruime plekken met veel schaduw. Rustige, overzichtelijke camping. Sanitair is eenvoudig, maar volstaat. Mini-winkeltje. Geen zwembad en animatie. Mix Fransen, Nederlanders, Italianen en Duitsers. Ligging is prachtig met slingerweg uit Piana en langs Cap Russo. Camping ligt op loopafstand van prachtig lang zandstrand in baai. Strandwacht en restaurant aanwezig. Goede uitvalsbasis voor Porto/Calanches en Evisa (laatste bijna 1,5 uur). Uitdagende omgeving voor racefiets en moutainbike, of rennend naar Piana (400 hm). Gezin met twee tentjes is 50 euro.

• 4Daddy 22-07-2014

Décevant

Au vu du prix, nous avons été très déçu. Il n'y a qu'un seul sanitaire sur le camping qui est étiré en longueur. Ils sont viello et mal entretenu. Quand aux douches, le jet est si petit que s'en ai décourageant. Il n'y a pas aucun emplacement délimité.

• 2Staat v/h sanitair
  • 4Gerda pierik01-09-2013

Camping levert in qua kwaliteit

Omdat we al drie keer eerder op deze camping zijn geweest en het ons altijd goed is bevallen besloten we om er dit jaar weer een weekje naartoe te gaan. Camping is op zich niets veranderd, maar er wordt nauwelijks onderhoud gepleegd en ook geen vernieuwingen. De toiletten waren ronduit vies en het kwam regelmatig voor dat er geen water was en de toiletten dus compleet overvol, zeer smerig. Dit viel ons erg tegen, terwijl de prijzen wel elke keer stijgen. Het was nog wel de duurste camping die we gehad hebben in corsica.

• 2Staat v/h sanitair
  • 3Karlijn10-08-2013

Mooie baai, dramatische camping

Op basis van deze website naar deze camping gereisd. De ligging is leuk, direct aan de baai, en de rit er naar toe zeker indrukwekkend. De camping zelf viel ons echter erg tegen. Toen we rondreden op zoek naar een plekje, zaten de meeste campinggasten onder struiken en bomen de hitte van de dag uit te zitten.... Er was amper een briesje vanuit de baai die over de camping trok. Er is maar een toiletgebouw voor de hele camping, waardoor overbelast en vies. Aan begin vd avond kwam er uit de douche niet meer dan een klein druppelstraaltje. Dan is 50€ voor 5 personen met 2 tentjes en een auto echt de hoofdprijs. Na een rustige nacht, liep de temperatuur s morgens vroeg alweer heel snel op en vonden we het hier wel welletjes geweest!

• 3Staat v/h sanitair
  • 7M. Gerrits03-07-2010

basiscamping op schitterende lokatie

Erg afgelegen camping aan het schitterende strandje plage d arone in een erg mooie omgeving. In juni 2010 met twee kinderen (2 en 3 jaar) betaalden wij 35 euro per nacht. Vrij prijzig voor deze echte basiscamping. Wij hebben hier genoten, maar het is jammer dat het terrein (voor dit bedrag) niet net wat beter wordt onderhouden, de beheerder is vooral een portier. Pluspunt is het dagelijks vers brood in de ochtend. Geen speeltuin, groot toilet gebouw, maar geen babyvoorziening, maar de bakken voor de handwas zijn een goed alternatief voor een babybadje. Sanitair is schoon, maar overdag slecht verlicht.

• 9Andreas Migura14-04-2010

Toller Urlaub auf dem Campingplatz PLAGE D'ARONE

Super Strand, toller einfacher Campingplatz in wunderschöner Lage. Wenn man von Piana runter zur Küste fährt, also zum Campingplatz, hat man eine traumhafte Aussicht. Wir waren zweimal da und werden im nächsten Jahr wieder hinfahren. Wer Halli Galli haben will ist da natürlich nicht richtig. Aber zum Abschalten einfach genial

• 7bart&gerda26-08-2009

redelijke camping direct bij een (vol) strand

Redelijke camping met schaduwrijke plekken en ook plekken zonder. 's Avonds vaak: "complet". Mooi strand op 5 min. loopafstand, wel druk overdag. Inkoopmogeliujkheden in Piana, 15 autominuten. Prijs aug 2009: 2 pers+tent+auto +/- E25,-. Horeca nabij strand erg prijzig. Stonder er 5 dgn.

• 9Inge van Assen25-01-2009

Liever houd ik deze plek geheim

Wij zijn nu 3 keer op deze camping geweest en we gaan dit jaar zeker weer. De camping is netjes en schoon. De ligging is fantastisch aan een prachtige en vooral rustige baai. Nog redelijk onondekt, dit stukje Corsica. Boodschappen doen kost even tijd. Via een enorme kronkelweg bereik je Piana waar je prima terecht kunt voor je eerste levensbehoefte. Echt een plek om tot rust te komen. Zorg voor goede boeken en een hangmat.

Camping Plage d'Arone info