6,8

7 reviews over Camping Plage d'Arone in het Nederlands

Zeker niet slecht

MBoulanger
17-9-2017

Ondanks het lage cijfer op Zoover zijn we toch naar deze camping gegaan en het viel erg mee. Het is gelukkig geen "hokjescamping" en de plekken zijn redelijk groot en afwisselend. Wij hadden een grote en mooie plek onder een boom met genoeg schaduw. Zeker voor een camping aan de kust bij een dergelijk mooi strand was dit een grote meevaller. Op 10 minuten lopen vind je dan ook een fantastisch mooi zandstrand. Verdere omgeving is ook erg indrukwekkend waar je prima kan wandelen (ga wel vroeg in augustus want het is werkelijk bloedheet) Het sanitair was op zich prima, wat aan de oude kant maar wel schoon genoeg. Het enige minpunt was de nachtelijke geluidsoverlast. Op de camping zelf is het 's nachts rustig maar vlakbij de camping werd 2x een feest gegeven met snoeiharde dance muziek tot laat in de nacht. Ons niet bekend of dit daar vaker voorkomt maar het was zeer vervelend. Verder al met al een prima plek voor enkele nachten.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Doorsnee camping op prachtige plek

Gerard
19-8-2014

Ruime plekken met veel schaduw. Rustige, overzichtelijke camping. Sanitair is eenvoudig, maar volstaat. Mini-winkeltje. Geen zwembad en animatie. Mix Fransen, Nederlanders, Italianen en Duitsers. Ligging is prachtig met slingerweg uit Piana en langs Cap Russo. Camping ligt op loopafstand van prachtig lang zandstrand in baai. Strandwacht en restaurant aanwezig. Goede uitvalsbasis voor Porto/Calanches en Evisa (laatste bijna 1,5 uur). Uitdagende omgeving voor racefiets en moutainbike, of rennend naar Piana (400 hm). Gezin met twee tentjes is 50 euro.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping levert in qua kwaliteit

Gerda pierik
1-9-2013

Omdat we al drie keer eerder op deze camping zijn geweest en het ons altijd goed is bevallen besloten we om er dit jaar weer een weekje naartoe te gaan. Camping is op zich niets veranderd, maar er wordt nauwelijks onderhoud gepleegd en ook geen vernieuwingen. De toiletten waren ronduit vies en het kwam regelmatig voor dat er geen water was en de toiletten dus compleet overvol, zeer smerig. Dit viel ons erg tegen, terwijl de prijzen wel elke keer stijgen. Het was nog wel de duurste camping die we gehad hebben in corsica.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie baai, dramatische camping

Karlijn
10-8-2013

Op basis van deze website naar deze camping gereisd. De ligging is leuk, direct aan de baai, en de rit er naar toe zeker indrukwekkend. De camping zelf viel ons echter erg tegen. Toen we rondreden op zoek naar een plekje, zaten de meeste campinggasten onder struiken en bomen de hitte van de dag uit te zitten.... Er was amper een briesje vanuit de baai die over de camping trok. Er is maar een toiletgebouw voor de hele camping, waardoor overbelast en vies. Aan begin vd avond kwam er uit de douche niet meer dan een klein druppelstraaltje. Dan is 50€ voor 5 personen met 2 tentjes en een auto echt de hoofdprijs. Na een rustige nacht, liep de temperatuur s morgens vroeg alweer heel snel op en vonden we het hier wel welletjes geweest!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

basiscamping op schitterende lokatie

M. Gerrits
3-7-2010

Erg afgelegen camping aan het schitterende strandje plage d arone in een erg mooie omgeving. In juni 2010 met twee kinderen (2 en 3 jaar) betaalden wij 35 euro per nacht. Vrij prijzig voor deze echte basiscamping. Wij hebben hier genoten, maar het is jammer dat het terrein (voor dit bedrag) niet net wat beter wordt onderhouden, de beheerder is vooral een portier. Pluspunt is het dagelijks vers brood in de ochtend. Geen speeltuin, groot toilet gebouw, maar geen babyvoorziening, maar de bakken voor de handwas zijn een goed alternatief voor een babybadje. Sanitair is schoon, maar overdag slecht verlicht.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

redelijke camping direct bij een (vol) strand

bart&gerda
26-8-2009

Redelijke camping met schaduwrijke plekken en ook plekken zonder. 's Avonds vaak: "complet". Mooi strand op 5 min. loopafstand, wel druk overdag. Inkoopmogeliujkheden in Piana, 15 autominuten. Prijs aug 2009: 2 pers+tent+auto +/- E25,-. Horeca nabij strand erg prijzig. Stonder er 5 dgn.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Liever houd ik deze plek geheim

Inge van Assen
25-1-2009

Wij zijn nu 3 keer op deze camping geweest en we gaan dit jaar zeker weer. De camping is netjes en schoon. De ligging is fantastisch aan een prachtige en vooral rustige baai. Nog redelijk onondekt, dit stukje Corsica. Boodschappen doen kost even tijd. Via een enorme kronkelweg bereik je Piana waar je prima terecht kunt voor je eerste levensbehoefte. Echt een plek om tot rust te komen. Zorg voor goede boeken en een hangmat.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Plage d'Arone

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plage d'Arone in Piana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plage d'Arone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.