Kleine hotelsWeer vandaag20°8°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Roches Rouges voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Roches Rouges in het Nederlands

fijn hotel, fantastische ligging

falkvdven
10-8-2013

heel leuk hotel mooie kamers vooral de kamers met zeezicht lekker eten

het menu van 39 euro is de prijs meer dan waard. Piana zelf is wel leuk maar niet heel bijzonder (doe jezelf een plezier en ga niet in piana avond eten). maar doe dat in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Roches Rouges in Piana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Roches Rouges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.