Prachtig uitzicht en heerlijk dineren!

Hotel Les Roches Rouges

Bekijk alle reviews

Review geschreven door S. Goosen

Prachtig uitzicht en heerlijk dineren!

S. Goosen,
24-10-2012

Het hotel is het oudste van Corsica en ligt fantastisch mooi! De voorkant heeft een verfje nodig, maar aan de achterkant, op het terras is het een schitterend uitzicht. Je ziet de rode rotsen van de Calanche de Piana en beneden de zee van de Golf van Porto.

Binnen is er een prachtige eetzaal, met fresco's, parket en chique gedekte tafeltjes voor het diner. De gastvrouw heeft hart voor de zaak en bedient met flinke stem. Dineren is echt aan te bevelen! Het lijkt wel een sterrenrestaurant en de prijs-kwaliteit voor een 3 gangen dagmenu is heel schappelijk! Bovendien is men heel flexibel in het aanpassen van voorkeuren (bijv. vegetarisch/ vis) Het ontbijt is echter sober: zonder fruit, kaas of vlees, maar dat is te vragen.

De slaapkamers zijn ruim, hebben onderhoud nodig, met krakend parket en oude, korte bedden met deken/laken. Er waren een paar mieren op onze kamer. De badkamer met douche is voldoende.

Aan te bevelen is een kamer te vragen met uitzicht op zee.