Hotel Les Roches Rouges

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
Hotel Les Roches Rouges
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Roches Rouges voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Les Roches Rouges in het Nederlands

fijn hotel, fantastische ligging

falkvdven
10-8-2013

heel leuk hotel mooie kamers vooral de kamers met zeezicht lekker eten

het menu van 39 euro is de prijs meer dan waard. Piana zelf is wel leuk maar niet heel bijzonder (doe jezelf een plezier en ga niet in piana avond eten). maar doe dat in het hotel.

Prachtig uitzicht en heerlijk dineren!

S. Goosen
24-10-2012

Het hotel is het oudste van Corsica en ligt fantastisch mooi! De voorkant heeft een verfje nodig, maar aan de achterkant, op het terras is het een schitterend uitzicht. Je ziet de rode rotsen van de Calanche de Piana en beneden de zee van de Golf van Porto.

Binnen is er een prachtige eetzaal, met fresco's, parket en chique gedekte tafeltjes voor het diner. De gastvrouw heeft hart voor de zaak en bedient met flinke stem. Dineren is echt aan te bevelen! Het lijkt wel een sterrenrestaurant en de prijs-kwaliteit voor een 3 gangen dagmenu is heel schappelijk! Bovendien is men heel flexibel in het aanpassen van voorkeuren (bijv. vegetarisch/ vis) Het ontbijt is echter sober: zonder fruit, kaas of vlees, maar dat is te vragen.

De slaapkamers zijn ruim, hebben onderhoud nodig, met krakend parket en oude, korte bedden met deken/laken. Er waren een paar mieren op onze kamer. De badkamer met douche is voldoende.

Aan te bevelen is een kamer te vragen met uitzicht op zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Roches Rouges in Piana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Roches Rouges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.