6,4

6 reviews over Hotel Capo Rosso in het Nederlands

prachtig uitzicht

Sofie
27-7-2013

Inderdaad prachtig een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Bij aankomst bleek er iets mis met onze boeking maar men heeft dit direct in de mate van het mogelijke opgelost. Zeer rustig zwembad. Minpuntje: dranken zijn inderdaad prijzig. Voor het overige aan aanrader.

Gereisd Familie in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uniek zicht ... De rest is slecht.

Geens Jos
28-6-2013

Capo Rosso is zijn 4* niet waard. Panoramisch zicht is hier de enige troef. Het restaurant personeel is zeer klantonvriendelijk, niet professioneel en niet op elkaar afgestemd. Maaltijden zijn ondermaats. Ontbijtbuffet ondermaats, sommige dagen alleen stokbrood beschikbaar, soms een half uur wachten achter zijn koffie! Geen keuze menu in half pensioen. Sanitair is aan vervanging toe. Geen aparte wc. De badkamer is te klein. Absoluut niet geschikt voor personen met een mobiliteitsbeperking. Gelukkige klanten zijn we hier niet tegen gekomen, deze hadden altijd wel iets negatief te melden. Geen aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Jun 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

adembenemende ligging

neen
19-6-2011

de ligging van het hotel met een prachtig uitzicht vanuit alle hotelkamers maakt veel goed zoals de -voor een 4 sterren hotel- povere kamers/badkamers en de exorbitante prijzen voor consumpties. Het dorp Piana ligt op loopafstand en heeft twee goede dinerlocaties. Ontbijt is echter een must in het hotel zelf; niet vanwege het buffet (het blijft Frankrijk) maar (alweer) vanwege het uitzicht.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

Goed hotel in een rustig bergdorp

Yolanda en Ronny
9-8-2008

Capo Rosso is een goed hotel, maar voor ons te rustig. s'Avonds is er na het eten niets meer te beleven. Het is wel prachtig gelegen met een fantastisch uitzicht op de rotsen, maar anderzijds ook heel ongunstig. Als je een uitstap wil maken, moet je iedere keer een zeer tijdrovende kustweg afleggen. Het zwembad is relatief klein, maar je ligt er vaak alleen, zodat dit weinig uitmaakt. Het eten is goed, maar je hebt totaal geen keuze. De ene dag vlees, de volgende dag vis. Je kan dan wel iets anders bestellen, maar daar moet je dan, dacht ik, voor bijbetalen. Het is ook duur. 5 Euro voor 25 cl. bier en 14 Euro voor 33 cl. wijn. Je mag dit hotel niet vergelijken met een megahotel in Spanje, Turkije, ..., maar we hebben genoten van onze vakantie en ons verblijf.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Verouderde kamers (die van ons had slechts één stopcontact

vera claes
9-6-2008

Verouderde kamers (die van ons had slechts één stopcontact.) Geen keuzemenu (1 voorgerecht,1 hoofdschotel en als je a la carte wil eten betaal je dubbel); management beantwoordt niet (meer) aan huidige vereisten voor een dergelijk hotel; personeel is vriendelijk maar te weinig professioneel. Maar het uitzicht is wel fantastisch.

Gereisd Met partner in Mon Jun 09 2008 17:12:02 GMT+0000 (UTC)
2004

Net terug van Corsica: Capo Rosso is een fantastisch hotel

Theo en Gery den Otter
6-6-2004

Net terug van Corsica: Capo Rosso is een fantastisch hotel, prachtige ligging, uiterst vriendelijke bediening, schitterend uitzicht...het eerste hotel waar we volledig gebruik gemaakt hebben van half pension omdat het eten uitstekend was. Meestal is dat niet veel

Gereisd Anders in juni 2004

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capo Rosso in Piana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capo Rosso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.