Camping U Sole Marinu

Meer campinginfo

3 reviews over Camping U Sole Marinu

• 6Christie08-09-2015

Redelijk

Een kleine camping, gelegen aan een keienstrand waar veel rotzooi ligt. De afgelopen jaren zijn er zeer luxe mobilhomes geplaatst. Helaas staan deze achteraan op de camping met enkel uitzicht over de kleinste kampeerplaatsen waardoor je je bijna ongemakkelijk voelt over de luxe die je hebt t.o.v. de 'echte' kampeerders. De camping ligt op 10 minuten rijden van de gezellige badplaats St. Florent met een gezellig boulevard, jachten en lekkere restaurantjes. Zoek je vertier dan is deze camping niet geschikt want er is weinig tot niets te beleven en vanaf 22 uur is het zo goed als stil. Zoek je rust en natuur dan ben je hier op een goede plek op Corsica. Vanuit de camping zijn, lopend, zeer mooie baaitjes te vinden voor degene die op zoek zijn naar rust. Stap je de auto in dan ben je binnen een half uur op de meest mooie locaties. Personeel en eigenaren zijn overigens zeer vriendelijk en doen heel hard hun best maar voor ons was het 't allemaal 'net niet'...

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Margrietha Rengers30-07-2015

Prima camping

Prima camping aan het begin van cap corse en nabij st florent. Kiezel strand direct naast de camping. Sanitair goed op orde, warm water wel snel op. Pizza ook goed. Brood verkrijgbaar in het kleine winkeltje. Redelijk kleine camping op een half uur vanaf Bastia.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 6christie06-09-2014

Natuur is geweldig, gezelligheid is minimaal

Algemeen: Basic camping direct aan zee met een keienstrand aan de voet van een berg waar je vanaf kunt duiken en waar wandelpaden beginnen om mooie afgelegen baaitjes te voet te ontdekken. Prachtige ondergaande zon! Jammer dat het strand niet beter schoongemaakt is door de camping. St. Florent ligt op een kwartier rijden en hier kunt u de toeristische gezelligheid opzoeken die je op camping mist. Wij zaten in een mobil-home; deze was super maar wij waren van mening dat deze niet op deze 'alternatieve' camping thuishoren of ze moeten ze volledig gaan scheiden van het kampeergedeelte naar het achterste deel van de camping. Het restaurant is prima als je van pizza's houdt want verder is er niets te krijgen. Een dagmenu met iets anders dan pizza zou goed in het campingconcept passen en zowel commercieel als klantgericht een verstandige zet zijn.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden