Appartement Résidence Les Asphodèles

Appartement
Appartement Résidence Les Asphodèles
8,8

3 reviews over Appartement Résidence Les Asphodèles in het Nederlands

Dit vakantiehuis ligt in een vrij afgelegen dorpje op een heuvel. Als je in het voorjaar gaat zijn het restaurant en het supermarktje nog niet open. De dichtstbijzijnde stad is een half uurtje rijden. Dus neem voor de eerste dag(en) voldoende te eten e.d. mee.

Je hebt een geweldig uitzicht op een groot balkon. Het is er heerlijk rustig. Wij hebben er echt van genoten! Er is veel moois in de omgeving. Je hebt wel een auto nodig!

Heel aardige beheerster.

Geweldig uitzicht over de zee

Margreet van der Wel-Verra
3-5-2017

Wij hadden een 'boven' appartement met groot balkon met een geweldig uitzicht over de heuvels en de zee, zelfs vanuit de slaapkamer.

Begin mei vanaf ongeveer 11.15 zon op het balkon tot zonsondergang.

Heerlijke ligstoelen.Keuken goed uitgerust.

Heerlijk rustige omgeving.

Met de auto zijn vele prachtige tochten mogelijk vanaf Partinello.

Let op: in de meivakantie zijn het supermarktje en restaurant nog gesloten. Dichtstbijzijnde stadje is Porto ( half uur rijden) dus neem wat boodschappen mee!

Geweldige locatie

Lisette
8-1-2011

Aanrader, voor degenen die van rust, ruimte en een prachtig uitzicht houden! Van alle gemakken voorzien. Vanaf Porto is het een half uur rijden, maar dat is de moeite waard. We hebben elke avond op het supergrote terras genoten van het uitzicht. Luxe stenen BBQ op terras aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Asphodèles in Partinello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Asphodèles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.