6,6

4 reviews over Camping E Gradelle in het Nederlands

Relaxed!

Silvana
22-8-2016

Bij aankomst kregen we te horen dat we niet op de camping zelf konden staan met onze camper maar op de 'parkeerplaats' beneden. Dat leek ons eerst eigenlijk helemaal niets, maar het was al laat en we hadden geen zin om dat miniweggetje weer terug te gaan. Onze jongste dochter was wel meteen enthousiast, we kunnen op dat hele grote veld gaan staan waar en hoe we maar willen. Het was gezellig en toen we in het restaurant gingen eten waren we verkocht. Leuk aangekleed, gezellig personeel, prachtig uitzicht. Je komt er echt tot rust. De baai is een paar minuutjes lopen. Er is geen zand, maar het water is prachtig helder en de zee is rustig. Wij hebben nog een dag een bootje gehuurd. Helaas geen dolfijnen gezien, maar wel een paar 'aquarium' baaien tegen gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig gelegen camping!

MRgezin
28-12-2015

Wat een prachtige stek! De camping ligt tegen een heuvel. Je mag zelf je plek uitzoeken. Over het algemeen zeer schaduwrijk. Ons plekje had een schitterend uitzicht over de golf van Porto. Het (kiezel)strand ligt op 300 meter lopen over een verharde weg. De camping ligt zeer afgelegen, de dichtstbijzijnde alimentaria ligt op 15-20 rijden en de supermarkten in Porto op 40 minuten. Op de camping kun je wel wat dingen kopen. Ook is er broodservice. Verder heeft de camping een restaurant en ook aan het strand ligt een restaurant. Voor wielrenners een walhalla, diverse cols onder handbereik en ook kun je naar de Col de Verghio fietsen als je goed getraind bent. Dit is overigens ook een prachtige rit met de auto, bezoek dan ook de gorges, waar je heerlijk kunt zwemmen. De calanches vind je direct na Porto. Voorbij de Calanches vind je enkele zandstranden. Het enige minpunt van deze camping vond ik het sanitair. Wat een verouderde bende, die maar 1 keer per dag werd schoongemaakt. Water liep niet goed weg, waardoor er zeer veel muggen waren. Het douchewater was altijd wel lekker warm. Maar voor het afwassen had je alleen koud water. Gelukkig maakte de prachtige ligging veel goed ! Het publiek is zeer internationaal (weinig Nederlanders) en van alle leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Weg van de bewoonde wereld.

AeG
30-7-2013

Eenvoudige lokatie, prachtige omgeving. Onderaan de kamping zijn vlakke stukken voor kampeerautos. Hogerop is het terrassen gedeelte met vanaf sommige plekken een fantastisch uitzicht op de baai, 300 meter verderop. Kamping winkel met basis artikelen (dagelijks brood) en een gezellig cafe/restaurant.

De dichtsbijzijnde plaats is Porto, 45 minuten rijden (!). Je kunt ook een wandeling maken naar het volgende strand. Het pad er naartoe is goed beloopbaar maar niet geschikt voor kinderen jonger dan 5 jaar i.v.m. enkele zeer stijle stukken. Duur: 25 minuten voor een volwassene 45 minuten met kind.

Kamping voor diegenen die zichzelf kunnen vermaken en kinderen die van een beetje avontuur houden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige plek

Anna
29-5-2011

Hebben hier in augustus 2010 enkele dagen gestaan met onze tent. Aardig personeel, verouderd maar schoon sanitair en een gezellig restaurantje op de camping. Ligt ver van de bewoonde wereld. Sommige plekken hebben een geweldig uitzicht op de baai van Porto en de rode rotsen van de Calanches. Voor boodschappen ben je aangewezen op Porto en moet je over de bochtige smalle (maar vreselijk mooie) weg rijden. Ligt op loopafstand van een kiezelstrandje met mooi helder water. Terrassencamping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping E Gradelle in Osani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping E Gradelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.