Weg van de bewoonde wereld.

Camping E Gradelle

Bekijk alle reviews

Review geschreven door AeG

Weg van de bewoonde wereld.

AeG,
30-7-2013

Eenvoudige lokatie, prachtige omgeving. Onderaan de kamping zijn vlakke stukken voor kampeerautos. Hogerop is het terrassen gedeelte met vanaf sommige plekken een fantastisch uitzicht op de baai, 300 meter verderop. Kamping winkel met basis artikelen (dagelijks brood) en een gezellig cafe/restaurant.

De dichtsbijzijnde plaats is Porto, 45 minuten rijden (!). Je kunt ook een wandeling maken naar het volgende strand. Het pad er naartoe is goed beloopbaar maar niet geschikt voor kinderen jonger dan 5 jaar i.v.m. enkele zeer stijle stukken. Duur: 25 minuten voor een volwassene 45 minuten met kind.

Kamping voor diegenen die zichzelf kunnen vermaken en kinderen die van een beetje avontuur houden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013