Mooie camping met indrukwekkend uitzicht

Review geschreven door Lex

Mooie camping met indrukwekkend uitzicht

Lex,
13-12-2012

Wij hebben hier tijdens een camperrondreis op Corsica drie nachten gekampeerd. In september waren er veel mooie plaatsen vrij. Maar je kon aan alles merken dat het hier in het hoogseizoen erg druk is. De voorzieningen zijn eenvoudig, maar netjes. De camping is tegen een heuvel opgebouwd. De plaatsen zijn via een smal, bochtig en steil weggetje bereikbaar. Evenals de camping zelf trouwens. Als je met een caravan komt, moet je wel over de nodige ervaring beschikken. De camping ligt niet direct aan het strand. Daar wandel je in ongeveer 10 minuten naartoe. Het kiezelstrand biedt een indrukwekkend uitzicht op de bergachtige kust.

Gereisd met partner in september 2011