Sobere afgelegen camping voor het 'Corsica gevoel'

Review geschreven door Klavertje

Sobere afgelegen camping voor het 'Corsica gevoel'

Klavertje,
1-7-2018

Rustige afgelegen camping. We werden vriendelijk ontvangen. Mochten zelf een plekje uitzoeken. Op het bovenste terras ruimte voor de vouwwagen, veel prachtige plekjes voor een tent op deze terrassencamping. We hadden een schitterend uitzicht op de baai van Porto. Tegenover de camping een veld voor campers en caravans. Klein winkeltje, je kan er brood bestellen en een hapje eten. Sanitair is netjes, en werd goed schoongehouden. Op loopafstand van het strand met een gedeelte zand en verder kiezels.

Weg naar de camping toe steil en bochtig. Pittig met de vouwwagen om weer omhoog te rijden op de terugweg. De weg op de camping is slecht onderhouden. We vinden de prijs aan de stevige kant 30 euro voor 2 personen, voor een camping met weinig faciliteiten. Tarief het hele seizoen hetzelfde. Maar het was het voor ons wel waard, voor ons het echte Corsica gevoel.

Gereisd met partner in juni 2018