Camping E Gradelle

Review geschreven door Silvana

Relaxed!

Silvana,
22-8-2016

Bij aankomst kregen we te horen dat we niet op de camping zelf konden staan met onze camper maar op de 'parkeerplaats' beneden. Dat leek ons eerst eigenlijk helemaal niets, maar het was al laat en we hadden geen zin om dat miniweggetje weer terug te gaan. Onze jongste dochter was wel meteen enthousiast, we kunnen op dat hele grote veld gaan staan waar en hoe we maar willen. Het was gezellig en toen we in het restaurant gingen eten waren we verkocht. Leuk aangekleed, gezellig personeel, prachtig uitzicht. Je komt er echt tot rust. De baai is een paar minuutjes lopen. Er is geen zand, maar het water is prachtig helder en de zee is rustig. Wij hebben nog een dag een bootje gehuurd. Helaas geen dolfijnen gezien, maar wel een paar 'aquarium' baaien tegen gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016