Géén boekingskosten

Meer camping info

14 Reviews over E Gradelle

• 8Caroline de wit30-07-2022

Zon zee en uitzicht...Fantastisch

Een unieke fantastische plek... kies zelf je plek op de berg en geniet van t waanzinnige uitzich (pas op met een caravan kom je beneden op de parkeerplaats te staan.) We werden vriendelijk ontvangen en konden zelf een plekje zoeken. Ook met verdere vragen is personeel ontzettend aardig. Vanaf de camping wandel je naar het strand, neem je snorkelspullen mee, wij zagen een zandhaai, oktopus en slang. Vergeet ook je waterschoenen niet. Bij restaurant op 30 minuten wandelen kan je een bootje huren, echt een aanrader. De camping is ver van winkels ed. maar heeft klein winkeltje net hoognodige. En anders eet je bij het restaurant op de camping! Sanitair is netjes, toen wij er waren was vanwege de droogte het water tussen 13.00 en 17.30 afgesloten ( wc kan je doorspoelen en drinkwater is beschikbaar. Toilet heeft echte brillen (en dat in frankrijk). De buitendouche is heerlijk.Camping is bergachtig, naar de wc is een heuse klim.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Vakantieganger07-08-2019

Fantastisch!!

Prachtige camping, prachtige ligging! Nieuw, heel mooi, sanitairgebouw en nieuw speeltuintje op de camping. Heel dichtbij de zee waar je prachtig kan snorkelen. Vrijwel privéstrandje voor de campinggasten. Camping ligt wat afgelegen, maar daardoor heerlijk rustig. Omgeving van camping en Porto is geweldig.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Erik25-08-2018

Ligging perfect, camping onvoldoende

Het terrein is stijl en niet te doen voor mensen die slecht ter been zijn. Het personeel wat er tijdelijk werkt is vriendelijk. De eigenaresse is chagrijnig. Het terrein wordt slecht onderhouden en het sanitair is onvoldoende. Door regelmatig stroomuitval ook in het donker moeten douchen. Het sanitair gebouw staat boven op de heuvel wat een behoorlijke klim is. Ligging is perfect omdat het dicht bij de prachtige baai ligt.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Klavertje01-07-2018

Sobere afgelegen camping voor het 'Corsica gevoel'

Rustige afgelegen camping. We werden vriendelijk ontvangen. Mochten zelf een plekje uitzoeken. Op het bovenste terras ruimte voor de vouwwagen, veel prachtige plekjes voor een tent op deze terrassencamping. We hadden een schitterend uitzicht op de baai van Porto. Tegenover de camping een veld voor campers en caravans. Klein winkeltje, je kan er brood bestellen en een hapje eten. Sanitair is netjes, en werd goed schoongehouden. Op loopafstand van het strand met een gedeelte zand en verder kiezels.

Weg naar de camping toe steil en bochtig. Pittig met de vouwwagen om weer omhoog te rijden op de terugweg. De weg op de camping is slecht onderhouden. We vinden de prijs aan de stevige kant 30 euro voor 2 personen, voor een camping met weinig faciliteiten. Tarief het hele seizoen hetzelfde. Maar het was het voor ons wel waard, voor ons het echte Corsica gevoel.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Silvana22-08-2016

Relaxed!

Bij aankomst kregen we te horen dat we niet op de camping zelf konden staan met onze camper maar op de 'parkeerplaats' beneden. Dat leek ons eerst eigenlijk helemaal niets, maar het was al laat en we hadden geen zin om dat miniweggetje weer terug te gaan. Onze jongste dochter was wel meteen enthousiast, we kunnen op dat hele grote veld gaan staan waar en hoe we maar willen. Het was gezellig en toen we in het restaurant gingen eten waren we verkocht. Leuk aangekleed, gezellig personeel, prachtig uitzicht. Je komt er echt tot rust. De baai is een paar minuutjes lopen. Er is geen zand, maar het water is prachtig helder en de zee is rustig. Wij hebben nog een dag een bootje gehuurd. Helaas geen dolfijnen gezien, maar wel een paar 'aquarium' baaien tegen gekomen.

• 5muriel08-03-2016

ce n'est plus ce que c'était!!!

je connais ce camping depuis 30 ans.Osani reste un de mes endroits préférés!le camping vieilli et les sanitaires sont limites.... (si on s’installe près du bloc,on a des odeurs désagréables....)..le restaurant reste toujours sympa.là pour le coup,tout est bien rénové....super déco....mais la vue de cet endroit nous fait oublier tous ces d d,ésagréments....... le tableau des tarifs flambant neuf dénote avec le site.....pour conclure:mettre un petit peu de sous dans les sanitaires,dans les allées,des éclairages(des petits,pour regagner nos tentes la nuit....dangereux.....assez déçue cette année!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8MRgezin28-12-2015

Prachtig gelegen camping!

Wat een prachtige stek! De camping ligt tegen een heuvel. Je mag zelf je plek uitzoeken. Over het algemeen zeer schaduwrijk. Ons plekje had een schitterend uitzicht over de golf van Porto. Het (kiezel)strand ligt op 300 meter lopen over een verharde weg. De camping ligt zeer afgelegen, de dichtstbijzijnde alimentaria ligt op 15-20 rijden en de supermarkten in Porto op 40 minuten. Op de camping kun je wel wat dingen kopen. Ook is er broodservice. Verder heeft de camping een restaurant en ook aan het strand ligt een restaurant. Voor wielrenners een walhalla, diverse cols onder handbereik en ook kun je naar de Col de Verghio fietsen als je goed getraind bent. Dit is overigens ook een prachtige rit met de auto, bezoek dan ook de gorges, waar je heerlijk kunt zwemmen. De calanches vind je direct na Porto. Voorbij de Calanches vind je enkele zandstranden. Het enige minpunt van deze camping vond ik het sanitair. Wat een verouderde bende, die maar 1 keer per dag werd schoongemaakt. Water liep niet goed weg, waardoor er zeer veel muggen waren. Het douchewater was altijd wel lekker warm. Maar voor het afwassen had je alleen koud water. Gelukkig maakte de prachtige ligging veel goed ! Het publiek is zeer internationaal (weinig Nederlanders) en van alle leeftijden.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Susan05-08-2014

Fantastische plek

We werden ontvangen door vriendelijke, jonge, Engels-sprekende meiden die ons het plekje wezen. We hebben genoten van deze terrassencamping, welke met de auto begaanbaar is middels een steil pad. De camping ligt op loopafstand (+- 500 meter) van het strand (geen zand-strand!), waar je super mooi kunt snorkelen en als de avond valt de sterren kunt kijken. Er is slechts 1 toiletgebouw op de camping (eigen toiletpapier mee nemen). Bij de campingwinkel zijn croissants en baguettes te koop.

Tip: Wandelen op het bergpad Col de la Croix vanaf Bocca a Croce naar Girolata (7km). Onderweg genieten van de zon op Plage de Tuara (3 km)

• 9Rouleau26-09-2013

Dans un site grandiose

Avons passé 10 jours absolument magnifique dans ce camping perdu dans le maquis. Patron et personnel très sympathiques toujours à l'écoute des campeurs. Avons alternés ballades et découvertes de la région et repos sur une plage de galets avec vue sur les calanques de Piana. Nous y reviendrons avec plaisir.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8AeG30-07-2013

Weg van de bewoonde wereld.

Eenvoudige lokatie, prachtige omgeving. Onderaan de kamping zijn vlakke stukken voor kampeerautos. Hogerop is het terrassen gedeelte met vanaf sommige plekken een fantastisch uitzicht op de baai, 300 meter verderop. Kamping winkel met basis artikelen (dagelijks brood) en een gezellig cafe/restaurant. De dichtsbijzijnde plaats is Porto, 45 minuten rijden (!). Je kunt ook een wandeling maken naar het volgende strand. Het pad er naartoe is goed beloopbaar maar niet geschikt voor kinderen jonger dan 5 jaar i.v.m. enkele zeer stijle stukken. Duur: 25 minuten voor een volwassene 45 minuten met kind. Kamping voor diegenen die zichzelf kunnen vermaken en kinderen die van een beetje avontuur houden.

Camping E Gradelle info

Camping-informatie