Appartement

5 reviews over Appartement Terrasses des Oliviers in het Nederlands

prachtige plek,geweldig uitzicht

Ria
22-9-2011

prima plek,inrichting zeer sober,een klein opknapbeurtje is nooit weg.De aankleding iets meer gezelligheid,bijv. een groot schilderij, in een ruimte die heel hoog is.Ook wat meer service was prettig geweest,1 maal set handdoeken,daarna nooit meer,een extra set lakens na een week ook beslist niet gek.Goed dat er een wasmachine was,dus zelf maar even de was gedaan.Waar laat je je huisvuil,schrijf het even op,niet iedereen weet. wat je daar mee aan moet.

weg er naar toe ,tot Olmeto prima,daar na plaatsing van een extra bord zou beslist geen luxe zijn.Weg naar de parkeerplaats heel moeilijk te nemen.heel stijl naar beneden.

prachtig balkon en geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in september 2011

fantastisch uitzicht vanuit groot terras

l. de graaf
14-9-2010

Heerlijk rustige plek met fantastich uitzicht over de baai. Goed te vinden met beschrijving van TO (op luchthaven gekregen). Eenvoudige inrichting, met heerlijke bedden. Alles wat je nodig zou kunnen hebben was aanwezig. Veel handdoeken!

Prima douche. Brood in de ochtend via bakker.

Jammer is dat je niet lopend naar het strand kan. Auto is wel nodig.

Prachtige omgeving.

Zeker een plek om nog eens heen te gaan!

Gereisd met partner in september 2010

Goede plek voor rustzoekers

Jan
6-9-2010

Goed naar ons zin gehad. Inderdaad geen receptie, bij aankomst een bord met naam en nummer appartement en telf. nr. voor problemen.

Locatie moeilijk te vinden, is geen adres. Vanaf Propriano richting Porto Pollo aanhouden, dan een klein bordje. Hele steile en smalle weg naar beneden.

Pluspunten:

Ruim appartement; Lekker groot terras; Barbeque op terras; Vaatwasser; Prachtig uitzicht over baai; Heerlijk rustig, geen lawaai van auto's of entertainment; In natuur, zingende vogels 's morgens; Goed warme douche; Mooie omgeving, leuke dorpen en mooie, ruige, natuur, dichtbij; Buiten zwembad; Ruime stranden op 5 min rijden met auto;

Minpunten:

- Geen airco, daardoor 's nachts wel warm. (Voor ons geen probleem); Inventaris is gedateerd; Geen linnen/handdoeken; Geen kinderstoel; Altijd auto nodig om weg te gaan; Strand niet aan te lopen. Terras niet afgeschermd (zelf afgeschermd met stoelen).

Al met al een goed en prettig verblijf gehad.

Jan en Sarina (+ 1,5 jaar oud kind)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Bovenstaand review voldoet wel, maar ik wil toch ook enkele dingen toevoegen wat onze ervaring is.

Waar ik op doel als ik in de titel zeg: sober appartement: De simpele dingen, er is wel een vaatwasser, maar er zijn maar 2 diepe borden en wel 15 platte, 4 smeermessen, maar wel heel veel snijmessen.

Het bestek was sowieso van de aard dat je geen Rasti Rostelli moet heten om het te buigen!

Er was totaal niets aanwezig van fan of airco, er, terwijl het overdag constant 30 graden is en 's nachts niet ontzettend afkoelt, vooral in de kamers niet, horren zou ook geen overbodige luxe zijn, want er zaten best veel wespen en andere insecten.

De rolluiken waren handig, maar geven niet genoeg verkoeling 's nachts, je slaapt ook niet met de ramen open, want de buren kunnen binnen via het terras!

De kamers zijn heel gehorig, als de buren een huilbaby hebben is dat niet fijn!:-(

Geen handdoeken bij aankomst, geen receptie, dus die kwamen pas een dag later, er stond wel een telnr vermeld.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

FANTASTISCH,ZELFS VOOR EEN LANGER VAKANTIE

j.v.breugel
8-7-2009

het appartement is ruim opgezet van alles voorzien ,grote badkamer met douche.complete keuken (zie foto's)goede leefruimte met extra slaapbank en 2 grote ruime slaapkamers veel kastruimte ,een groot terras,veel privacy met uitzicht op de golf van Valcano naar Propiano

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terrasses des Oliviers in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terrasses des Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.