Vakantiehuis Résidence La Plage

3 reviews over Vakantiehuis Résidence La Plage in het Nederlands

fantastische ligging, matige service

Poule,
6-11-2017

Mooie nieuwe villa met fantastisch uitzicht, heerlijk verwarmd zwembad.

Echter na vertrek wordt schade aan huisje geclaimd welke niet bij ons bekend was. Volledige borg wordt zonder bewijs ingehouden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Fantastisch"

Marjolein,
20-9-2017

Prachtige villa met schitterend uitzicht over zee. Villa van alle gemakken voorzien, heerlijke badkamer met stortdouche. Prima terras meubilair met heerlijke ligstoelen. Uitstekend bed ( een keer groot genoeg; ook voor lange mensen"). Prachtig zwembad, accommodatie op loopafstand van strand, restaurants en winkels, heerlijk rustig en comfortabel, bijzonder vriendelijke en hulpvaardige eigenaar.

Gereisd met partner in september 2017

Zeer goed vakantiehuis

M.G.
12-7-2015

Wij (gezin met twee tieners) zijn net terug uit Corsica. We verbleven in een maison jumellé bij Residence La Plage. De ontvangst door Mme. & Mr. Mondoloni was fantastisch, zelfs na het laattijdig toekomen door vertraging en problemen met autoverhuur. Zij gaven graag informatie over de belangrijkste bezienswaardigheden in de buurt, en hebben hiervoor zelf een folder opgesteld.

Het huis was volledig in orde en alles beantwoordde zoals te zien is op de foto's van de website. Zelfs het prachtige zicht op de baai!

Het strand is bereikbaar via een weggetje net over de Residence de la Plage en bereik je na enkele minuten. Verderop zijn er nog mogelijkheden om op andere stukjes strand te geraken. Of je kan kiezen voor een dagje aan het mooie zwembad of op het terras van je huisje, gelegen in een mooi onderhouden tuin met vele bloemen. Ook Zuid-Corsica kan je van hieruit verkennen, al is bijv. Bonifacio toch wel een uur rijden.

Een aanrader voor een rustige vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Résidence La Plage in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Résidence La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.