Camping Ras L'Bol

2 reviews over Camping Ras L'Bol in het Nederlands

Beetje jammer!

broeksma
22-5-2017

Mooie camping, heerlijk zwembad. Doet voorkomen alsof het aan de zee ligt.

Helaas er zit een weg tussen en een behoorlijk drukke. Ga een beetje naar achteren staan dan heb je er minder last van! Douches ook lauw/koud erg vervelend een dag wandelen wil je graag lekker warm douchen.

Geen broodjes service er is een winkel een km terug! Spreken wel ook Engels. goede ligging om Filitosa te bezoeken.

Camping vol drukke italianen

Fam. van Cooten
19-1-2010

We hebben het een paar dagen uitgehouden op deze camping. Overdag heerlijk rustig en schaduwrijk (maar dan waren wij meestal op pad). Strand op loopafstand.

's Avonds komen de italiaanse gezinnen tot leven en is het met de rust gedaan.

Het sanitair is ronduit smerig. Veel te veel gebruikers en te weinig schoonmaak. Modder door schoonmaak voor de ingang van sanitair zorgt ervoor dat het 1 minuut na schoonmaak weer smerig is.

Het strand is werkelijk prachtig. Even verderop ligt een rotspartij op het strand. Leuk voor de kinderen en prachtig om daar tussen te borrelen in de namiddag op het zand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ras L'Bol in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ras L'Bol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.