8,6

3 reviews over Camping Ras L'Bol in het Nederlands

Goed gelegen aan het strand!

JWB
23-8-2019

Wij verbleven een week in augustus in een van de drie safari lodges. Die zijn werkelijk prachtig en rustig gelegen (de rest van de camping is ongeveer half huuraccomodaties in alle soorten en maten, en half kampeerplekken). Met de kampeerervaring die wij zelf hebben, zouden we in het hoogseizoen denk ik niet hier willen kamperen. Voornamelijk Franse en Italiaanse kampeerders die erg dicht op elkaar staan. Wel levendig, maar daar moet je wel van houden... Nederlandse kinderen vinden wat minder aansluiting. De druk op het zwembad en sanitair leek ons vrij groot. De ligging is uitstekend! Je loopt zo naar het prachtige strand en strandjes, praktisch voor de deur. Maar ook goede uitvalsbasis voor Filitosa of andere bezienswaardigheden wat verder weg (Saterne, Porto Pollo, Bonifacio). Op de camping is een leuk nieuw pizzarestaurant, naast de camping een bakker en snackbarretje. Uitgebreid boodschappen in Propriano op 15 minuten.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beetje jammer!

broeksma
22-5-2017

Mooie camping, heerlijk zwembad. Doet voorkomen alsof het aan de zee ligt. Helaas er zit een weg tussen en een behoorlijk drukke. Ga een beetje naar achteren staan dan heb je er minder last van! Douches ook lauw/koud erg vervelend een dag wandelen wil je graag lekker warm douchen. Geen broodjes service er is een winkel een km terug! Spreken wel ook Engels. goede ligging om Filitosa te bezoeken.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping vol drukke italianen

Fam. van Cooten
19-1-2010

We hebben het een paar dagen uitgehouden op deze camping. Overdag heerlijk rustig en schaduwrijk (maar dan waren wij meestal op pad). Strand op loopafstand. 's Avonds komen de italiaanse gezinnen tot leven en is het met de rust gedaan. Het sanitair is ronduit smerig. Veel te veel gebruikers en te weinig schoonmaak. Modder door schoonmaak voor de ingang van sanitair zorgt ervoor dat het 1 minuut na schoonmaak weer smerig is. Het strand is werkelijk prachtig. Even verderop ligt een rotspartij op het strand. Leuk voor de kinderen en prachtig om daar tussen te borrelen in de namiddag op het zand.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ras L'Bol in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ras L'Bol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.