Hotel Marinca & Spa

Laatste review

Dit nooit meer

m.van schijndel,
2-9-2014

Hotel ligt prachtig. Maar door ruzies met taxi ondernemers is er geen taxi te krijgen. Het vervoer per boot kan maar tot uiterlijk half negen PM, het heeft geen verlichting. zodat je gedwongen wordt hier te verblijven. Lift naar het strand werkt (bijna) niet zodat je meer dan 100 trappen moet beklimmen. Service is uitermate slecht en geen communicatie. Huur van waterscooter kost je 4x trappen lopen en een boel ergernis en 1000,00 euro borg. Bij het schoonspuiten van trappen of terrassen worden geen waarschuwingsborden gebruikt wat tot hevige valpartijen lijdt. Spa en receptie communiceren niet. ook het strand en hotel communiceren niet, wat tot veel ergernis lijdt. Airco geeft ontzetten rioolstank af.

Kenmerken

m.van schijndel
2-9-2014

Anita
31-5-2009

Prachtig hotel in een Marokkaans/Aziatische sfeer. Weliswaar kleine kamer maar bijzonder kleurig ingericht en van alle gemakken voorzien. Een nadeel aan dit leuke hotel met vriendelijke mensen: er zijn heel veel trappen te lopen: naar het zwembad, naar het (prive)strand en naar het terras. Prima ontbijtbuffet, niet heel bijzonder uitgebreid, maar voorzien van de meest gevraagde artikelen. Het diner 's avonds (bij half-pension) is werkelijk subliem! Een 3-gangen keuze-menu dat elke avond weer verrassend is. Prachtig opgediend en net voldoende om ze alle drie te kunnen eten. De bijhorende wijn en drankjes zijn wel aan de prijs.....

Aanrader en dat lijkt ook zo, al hebben wij er geen gebruik van gemaakt, voor de spa!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marinca & Spa in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marinca & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.